سعی کردیم نهایت استفاده را از اردو ببریم

خاکپور: از فدراسیون و مدیریت تیم امید خواستم اقدامات لازم را برای لژیونرها انجام دهند

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۷:۳۶
کد خبر: ۳۴۷۷۲۶
خاکپور: از فدراسیون و مدیریت تیم امید خواستم اقدامات لازم را برای لژیونرها انجام دهند
سرمربی تیم ملی امید گفت: متاسفانه طبق روال گذشته و اردوهای قبل، در این اردو هم نتوانستیم تیم کاملی را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد خاکپور سرمربی تیم ملی فوتبال امید در خصوص شرایط برگزاری اردوی ترکیه و پیشرفت تمرینات گفت: همانطور که قبلا هم گفتم اردوی ترکیه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید قبل از مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک محسوب می‌شد و خوشبختانه به لحاظ امکانات سخت افزاری و آب و هوایی، شرایط خوبی بر اردو حاکم است، اما متاسفانه طبق روال گذشته و اردوهای قبل، در این اردو هم نتوانستیم تیم کاملی را در اختیار داشته باشیم.

خاکپور افزود: 3 ملی پوش نفت تهران دیرتر به اردو ملحق شدند و روزبه چشمی و شاهین ثاقبی که در باشگاه‌هایشان مصدوم شده بودند، در چند روز ابتدایی اردو نتوانستند در تمرینات گروهی شرکت کنند، اما در مجموع سعی کردیم تا نهایت استفاده از این اردو داشته باشیم و روی برنامه های تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان با دقت و جدیت کار کنیم.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص بازی تدارکاتی فردا مقابل منتخب آنتالیا و عدم تغییر زمان برگزاری این بازی گفت: برنامه‌ریزی کادرفنی این بود که برای مرور بیشتر برنامه‌های تاکتیکی و هماهنگی نفرات، 2 بازی تدارکاتی را برگزار کنیم، اما برای اینکه فشار کمتری به بازیکنان وارد شود، تصمیم به برگزاری فقط یک بازی تدارکاتی گرفتیم.

خاکپور ادامه داد: قصد داشتیم برای افزایش فاصله بین بازی تدارکاتی تیم امید و مسابقات لیگ، این بازی را روز دوشنبه برگزار کنیم که با توجه به خارج از خانه بودن بازی حریف ما در لیگ ترکیه و نداشتن زمان کافی برای ریکاوری، با تغییر زمان مسابقه موافقت نکردند و مجبور شدیم همان روز چهارشنبه بازی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم امید اظهار داشت: در تمام اردوهای قبل و بعد از بازی های تدارکاتی که داشتیم، 24 ساعت به بازیکنان استراحت می دادیم و ریکاوری لازم صورت می گرفت، اما با توجه به اینکه برای زودتر تحویل دادن بازیکنان به باشگاه ها مجبور شدیم یک روز از اردو را کاهش دهیم، فرصت ریکاوری بازیکنان را بعد از بازی تدارکاتی فردا نداریم و از مربیان باشگاه ها و بازیکنان می خواهم که حتما ریکاوری بعد از مسابقه که یک اصل علمی مهم به حساب می آید را انجام دهند تا بازیکنان دچار مشکل و مصدومیت نشوند.

خاکپور در ادامه به بحث بازیکنان لژیونر و جلب رضایت باشگاه‌های آنها جهت همراهی تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک اشاره کرد و گفت: حدود 15 روز قبل از فدراسیون فوتبال و مدیریت تیم امید خواستم که اقدام و مکاتبات لازم را در این خصوص انجام دهند و امیدوارم که با جدیت پیگیر این موضوع باشند تا برای در اختیار داشتن بازیکنان لژیونر مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی تیم امید در خصوص اردوی بعدی تیم امید گفت: زمان برگزاری اردوی ما قطعا 28 آذر تا 4 دی ماه خواهد بود، اما محل برپایی این اردو هنوز قطعی نیست و برای انتخاب زمین با کیفیت و مناسب در خال رایزنی هستیم تا از بین کیش و بندرعباس، محل برگزاری اردو را انتخاب کنیم. ضمن اینکه مکاتبات برای برگزاری بازی دوستانه با تیم تاجیکستان انجام شده اما هنوز قطعی نیست.

خاکپور در خاتمه به مخالفت ویتنام با برگزاری بازی تدارکاتی در دوبی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تلاش داریم تا بازیکنان در زمان طولانی در قطر مستقر نکنیم از ویتنام خواسته بودیم که در تاریخ 14 دی ماه یک بازی تدارکاتی را در دوبی برگزار کنیم، اما به دلیل اینکه ویتنامی ها برای حضور در قطر برنامه ریزی لازم را انجام داده اند، اعلام کردند که قادر به تغییر برنامه و سفر به دوبی نیستند و از ما خواستند که در دوحه بازی تدارکاتی را برگزار کنیم. به دنبال این هستیم که ویتنامی‌ها را مجاب به برگزاری بازی دوستانه در دوبی کنیم و یا اینکه حریف دیگری را از شرق آسیا جایگزین کنیم تا خارج از قطر با آن ها مسابقه بدهیم. در غیر اینصورت مجبور هستیم که زودتر عازم دوحه شویم و آخرین بازی تدارکاتی مان را آنجا برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز