دیدار رئیس فدراسیون گلف با معاون وزیر؛

بیمه ورزشکاران مهمترین برنامه ورزش همگانی

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۲:۱۵
کد خبر: ۳۴۷۷۳۱
بیمه ورزشکاران مهمترین برنامه ورزش همگانی
در دیدار رئیس فدراسیون گلف با معاون توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان، وی از مساعدت، همکاری و اختصاص اعتبارات لازم به رشته های تحت پوشش این فدراسیون خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این دیدار غلامرضا شعبانی بهار گفت: افزایش جمعیت ورزشکاران بیمه شده اصلی ترین شاخص توسعه همگانی است و این موضوع باید در راس امورات فدراسیونها قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های ورزشی در فضاهای عمومی نظیر پارکها در بخش مینی گلف اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ها ترغیب خانواده ها به مشارکت در ورزش همگانی است و توسعه این موضوع از طریق همکاری متقابل با شهرداری و آموزش و پرورش امکان پذیر خواهد بود.

شعبانی بهار در ادامه افزود: معاونت ورزش همگانی به صورت دقیق و منظم فعالیت فدراسیونها را در بخش توسعه همگانی مورد ارزیابی قرار می دهد و بر اساس این موضوع نسبت به توزیع منابع ،امکانات و اعتبارات ،فدراسیونها را مورد حمایت قرار خواهد داد.

در این دیدار کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف، گزارشی از عملکرد فدراسیون در بخش همگانی و فعالیتهای کمیته همگانی فدراسیون و همچنین برنامه های آتی فدراسیون در اشاعه توسعه ورزش همگانی در سراسر استانهای کشور توضیحاتی را ارائه نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز