لیگ برتر والیبال؛

شکست خانگی کاله

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۶:۳۰
کد خبر: ۳۴۷۸۱۸
شکست خانگی کاله
تیم والیبال کاله مازندران که در دو دیدار قبلی خانگی محروم از تماشاگر بود، در هفته دهم به رغم همراهی آنان مغلوب ثامن الحجج خراسان شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های کاله مازندران و ثامن الحجج خراسان از ساعت 17 امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران در این دیدار سه بر یک مغلوب ثامن شدند تا نماینده مشهد تعداد بردهایش را به عدد شش برساند و 18 امتیازی شود.

ثامن الحجج در ست دوم 25 بر 20 مغلوب میزبان شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 23 و 25 بر 22 پیروز میدان شد.

کاله مازندران این دیدار را با ترکیب سعید شیرود قربانی، علی حسین، حمزه زرینی،علی شفیعی، علیرضا جدیدی و صابر نریمان نژاد آغاز کرد و در تیم ثامن الحجج خراسان نیز ادریس دانشفر، امیر حسینی، امین علوی، سعید مصطفی وند، مجتبی یوسفی و راچیچ در ترکیب ابتدایی قرار داشتند.

این دیدار دو ساعت و 10 دقیقه طول کشید و بیش از یک هزار و 200 تماشاگر داشت که ناظران مسابقه از رفتار و عملکرد تماشاگران ابراز رضایت کردند.

مرتضی اکرمی و علیرضا قریب داوران اول و دوم این مسابقه بودند. محمد حسن خوشدل و اسماعیل صباغ نیز به عنوان ناظر فدراسیون و سازمان لیگ در این مسابقه نظارت داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز