رقابتهای جام جهانی تیر وکمان داخل سالن – تایلند

۳ نماینده ایران به یک هشتم نهایی رسیدند

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۲:۰۸
کد خبر: ۳۴۸۰۵۰
۳ نماینده ایران به یک هشتم نهایی رسیدند
رقابتهای جام جهانی تیر و کمان داخل سالن در بخش کامپوند در مسافت 18متر و با حضور 89کماندار کامپوند مرد و 21 کماندار زن در بانکوک تایلند در حال برگزاری است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در بخش کامپوند انفرادی مردان، یاسر عموئی با 587 امتیاز در رنکینگ مرحله مقدماتی ششم شد، اسماعیل عبادی با 578 امتیاز هفدهم شد، مجید قیدی با 578 امتیاز در رتبه هجدهم قرار گرفت و امیر کاظم پور با 574 امتیاز بیست و چهارم شد. همچنین در بخش کامپوند انفرادی زنان که تنها یک نماینده از ایران حضور داشت، افسانه شفیعی از بین 21 کماندار شرکت کننده در مرحله مقدماتی این رقابتها با کسب 553 امتیاز، چهاردهم شد.

در مرحله یک شانزدهم این رقابتها، اسماعیل عبادی با حریفی از کره به رقابت پرداخت و با نتیجه 146 بر 144 دیدار را به کماندار کره واگذار کرد و از راهیابی به مرحله یک هشتم بازماند. امیر کاظم‌پور در این مرحله به مصاف کمانداری از آمریکا رفت که با نتیجه 141 بر 141 دیدار را مساوی کرد اما در تیر طلایی در برابر کماندار آمریکایی دیدار را واگذار کرد. در ادامه مرحله یک شانزدهم از این رقابتها، یاسر عموئی با نتیجه 146 بر 142 حریفی از استرالیا را شکست داد و توانست به مرحله یک هشتم راه پیدا کند. وی در این مرحله با حریفی از فرانسه به رقابت خواهد پرداخت. همچنین در این مرحله مجید قیدی با نتیجه 146 بر 142 هند را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم شد. قیدی در این مرحله با حریفی از آمریکا رقابت خواهد داشت.

افسانه شفیعی دیگر نماینده ایران نیز با نتیجه 141 بر 118 چین را مغلوب خود کرد و به مرحله یک هشتم راه پیدا کرد. شفیعی در این مرحله با حریفی از آمریکا دیدار خواهد داشت.

فردا (روز پنجشنبه) 3 نماینده ایران برای شرکت در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریفان خود خواهند رفت و عصر روز پنجشنبه رده‌بندی و فینال رقابتهای جام جهانی تیر وکمان داخل سالن در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز