میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۸

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۰:۲۰
کد خبر: ۳۴۸۰۸۷
میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۸
میزبانی نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال 2018 به طور مشترک به کشورهای ایتالیا و بلغارستان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جلسه انتخاب میزبان مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2018 امروز (چهارشنبه) در شهر لوزان سوئیس مقر فدراسیون جهانی والیبال FIVB با حضور دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی، کراسان کرالف وزیر وزارت ورزش و جوانان بلغارستان، الکساندر بوریچیچ، رئیس کنفدراسیون والیبال اروپا، کارلو ماگری رئیس فدراسیون والیبال ایتالیا و دانچو لازاروف رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان برگزار شد که در پایان کشورهای ایتالیا و بلغارستان به طور مشترک به عنوان میزبان نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان معرفی شدند.

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد، در ادامه برنامه های این سازمان برای ترویج نوآوری و ارائه فرصت های جدید دکتر گراسا چنین حکمی را صادر کرد تا برای نخستین مرتبه در تاریخ این رقابت ها دو کشور میزبان باشند.

در جلسه ای که ماه گذشته توسط کنفدراسیون والیبال اروپا در رم برگزار شد، دو کشور ایتالیا و بلغارستان  به صورت رسمی برای میزبانی مشترک اعلام آمادگی کردند. پیش از این روسیه یکی از کاندیدهای اصلی میزبان قهرمانی جهان بود. اما به دلیل میزبانی این کشور در جام جهانی فوتبال 2018 آنها از این تصمیم صرف نظر کردند.

دوره گذشته مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2014 در لهستان برگزار شد و تیم ملی والیبال کشورمان در رده ششم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز