غیر از ملی‌پوشان امید، همه آمدند

پرسپولیس در تهران استارت زد

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۸:۴۷
کد خبر: ۳۴۸۰۸۹
پرسپولیس در تهران استارت زد
تیم فوتبال پرسپولیس با حضور همه بازیکنان غیر از ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم المپیک تمرینات خود در تهران را آغاز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخپوشان نهمین جلسه تمرین خود پس از بازی با نفت تهران در نهمین روز پس از این بازی را برگزار کردند و در شرایطی که با توجه به وقفه لیگ، اکثر تیم‌ها چند روزی استراحت داشتند، هر چند با توجه به فشار تمرینات، روزهایی با تشخیص کادر فنی به استراحت اختصاص پیدا کرد ولی به طور میانگین به ازای هر روز یک جلسه تمرینی داشته‌اند.

در تمرین صبح امروز که هم اکنون جریان دارد، غیر از احمد نوراللهی، وحید حیدریه و میلاد کمندانی که در اردوی تیم ملی المپیک حضور دارند، کلیه بازیکنان شرکت کردند و نفراتی مثل طارمی و رضائیان که با هماهنگی کادر فنی پس از اردوی کیش به مسافرت رفته بودند، خود را به تمرین صبح امروز رساندند تا پرسپولیس با 22 بازیکن تمرین کند.

برای این تمرین، بازیکنان ابتدا در سالن حاضر شدند و زیر نظر ایوانکوویچ، برنامه مربی بدنساز تیم را دنبال کردند. این مرحله از تمرین حدود 30 دقیقه به طول انجامید و پس از آن بازیکنان در زمین فوتبال حضور پیدا کردند.

مسوولان ورزشگاه درفشی‌فر پیش از این مرحله از تمرین، به خواست سرمربی تیم، حدود دو سوم از روکش زمین چمن را که روی آن برف نشسته بود، جمع آوری کردند.

این بخش از تمرین هم به بازی فوتبال در نیمی از زمین در قالب دو تیم سرمه‌ای و نارنجی انجام شد.

نظر شما