برد راه آهن دشوار است

استیماچ: به بازیکن با تجربه ام پشت نمی کنم/ دو ماه آینده برای ما بسیار سخت می‌گذرد

۱۳۹۴/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۰:۰۹
کد خبر: ۳۴۸۵۹۳
استیماچ: به بازیکن با تجربه ام پشت نمی کنم/ دو ماه آینده برای ما بسیار سخت می‌گذرد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در سه بازی گذشته خوب بوده ایم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در هفته چهاردهم لیگ برتر سپاهان در خانه به مصاف راه آهن خواهد رفت.

ایگور استیماچ سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن، اظهار داشت: تیم راه‌آهن فوتبال سنتی و خوبی ارائه می‌کند و در گذشته اثبات شده برد این تیم در اصفهان بسیار سخت است اما با تمام احترامی که برای حریف قائلم و با توجه به تمریناتی که در 10 روز اخیر داشتیم، برای برد به این دیدار می‌رویم.

وی افزود: خوشبختانه 3بازی گذشته از نظر فنی برای ما قابل قبول بوده و از نظر آنالیز نیز شایسته 3 برد در دیدارهای گذشته بودیم اما فوتبال به‌گونه‌ای است که اتفاقات متفاوتی را در بازی‌ها نشان می‌دهد. معتقدم در آینده از نظر دفاعی عالی می‌شویم و همینطور از خط حمله‌مان انتظار داریم مقابل دروازه حریف، تمرکز لازم را داشته باشند.

سرمربی سپاهان درباره شکست تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: پس از آن دیدار براساس آنالیزی که انجام شد، ما 8 موقعیت گلزنی داشتیم و این واضح است که ما در خط حمله نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

وی درباره شرایط محرم نویدکیا برای دیدار فردا گفت: محرم کاملاً  آمادگی کاملی دارد و ما رویکرد ویژه‌ای با توجه به شرایط نسبت به وی داریم. امشب باید درباره اینکه در دیدار فردا محرم چه زمانی به زمین بیاید، تصمیم بگیریم.

وی درباره وضعیت شهاب گردان در دیدار مقابل راه‌آهن بیان کرد: گردان در دیدار فردا به دلیل سرماخوردگی در لیست بازیکنان قرار ندارد و مهدی امینی روی نیمکت جانشین احمدی خواهد بود، البته باید بگویم در جلسه‌ای که با گردان داشتیم به او واضح گفتم رحمان احمدی گزینه نخست ما در دروازه است و گردان نیاز دارد 2 ماه آینده را سخت تلاش کند و تمرینات اختصاصی با مربی دروازه‌بان‌ها داشته باشد؛ اگر توانست اعتماد ما را جلب کند، درباره استفاده از وی در بازی‌های آسیایی فکر می‌کنیم.

وی درباره وضعیت سپاهان در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: در خط میانی بازیکنان باتجربه‌ای داریم و در کنار آن نیز بازیکنان جوانی را در ترکیب داریم البته شیمبا و پادوانی بازیکنان باکیفیتی هستند که به ما اضافه خواهند شد اما ما حداقل به دو بازیکن باکیفیت دیگر هم نیاز داریم.

استیماچ درباره بازگشت شیمبا و پادوانی به تمرینات سپاهان تصریح کرد: حضور این دو بازیکن توسط باشگاه به من اطلاع داده شد و با توجه به مدارک و وضعیتی که این دو دارند، احتمال دارد برای بازی با خوزستان آماده شوند البته از آن‌ها تست آمادگی جسمانی گرفتیم و در شرایط خوبی قرار دارند و این نشان می‌دهد که آن‌ها در برزیل تمرین داشته و من طاقت انتظار این دو بازیکن خوب را ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره گروه‌بندی جام قهرمانان آسیا افزود: بسیاری مصاحبه کردند که ما در گروه بسیار خوبی قرار داریم اما سئوال اینجاست که آنان چقدر از تیم‌های حریف شناخت دارند در حالی که تیم ازبکستان چند بازیکن ملی پوش و 5 بازیکن تیم ملی المپیک را در اختیار دارد و بسیار آماده است، اما باید برای بازی مقابل آنها بسیار آماده باشیم. دیگر تیم گروه ما النصر 4 بازیکن بالای 3 میلیون دلار دارد و تیمی که در پلی آف می‌آید که احتمالاً باید تیم عربستانی باشد، بازیکنانی دارد که از بازیکنان ما بهتر است. من از همه بیشتر در این مسئله کمک می‌خواهم و باید بدانیم در فوتبال امروز حریفان جدی مقابل ما قرار می‌گیرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه در دیدار گذشته سپاهان 7 بازیکن بالای 30 سال در ترکیب حضور داشتند و آیا این تعداد بازیکن در بازی‌های آسیایی مشکل‌ساز نمی‌شوند، اظهار داشت: در 10 روز گذشته تمرینات خودمان را برای دیدارهای آسیایی شروع کردیم تا بتوانیم آمادگی جسمانی خود را بهبود ببخشیم. در تمرینات روی 2 ترکیبی که برای بازی‌های آسیایی مدنظر داریم، کار کردیم و شاهد این بودیم که بازیکنان به این شرایط سخت پاسخ مثبت دادند.

وی افزود: در چند روز اخیر بسیاری از بازیکنان تیم به من مراجعه کرده و اظهار کردند چرا با من زودتر آشنا نشدند! این نشان می‌دهد ما خوب کار می‌کنیم و دو ماه آینده تا بازی‌های آسیایی برای ما بسیار سخت می‌گذرد. من به بازیکنان باتجربه پشت نمی‌کنم و با آن‌ها ارتباط بسیار نزدیکی دارم؛ اگر بدانم آن‌ها برای من کارآمد هستند از  آن‌ها در بازی‌ها استفاده می‌کنم، اما باید بدانیم به آینده باشگاه نیز فکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز