باید از اشتباهاتمان درس بگیریم

انریکه: مسئولیت تساوی مقابل لاکرونیا را برعهده می‌گیرم

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۹:۲۵:۴۲
کد خبر: ۳۴۸۶۸۴
انریکه: مسئولیت تساوی مقابل لاکرونیا را برعهده می‌گیرم
سرمربی بارسلونا اعتراف کرد مقصر تساوی تیمش است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بارسلونا در هفته پانزدهم لالیگا در نیوکمپ میزبان لاکرونیا بود. انتظار می‌رفت شاگردان لوییز انریکه در این دیدار خانگی به راحتی به پیروزی برسند اما آنها غافلگیر شده و در حالی که با دو گل از حریفشان پیش بودند، در دقایق پایانی دو گل دریافت کردند تا دومین تساوی پیاپی‌شان در لالیگا را کسب کنند.

انریکه در نشست خبری بعد از بازی گفت: از نظر تاکتیکی باید بگویم لاکرونیا یک بازی متفاوت را به نمایش گذاشت. در فصل جاری تاکنون با چنین سیستمی مواجه نشده بودم. آنها هم در خط دفاعی خوب بودند و هم در کارهای هجومی. نشان دادند تیم بسیار شجاعی هستند. بازیکنان لاکرونیا فقط به کارهای دفاعی فکر نمی‌کردند و حمله را هم در دستور کارشان قرار داده بودند و این نشان می‌دهد تیم شجاعی هستند. فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما در فوتبال، فقط ایجاد موقعیت جواب نمی‌دهد و یک تیم برای پیروز شدن باید قدر موقعیت‌هایش را بداند. لاکرونیا از فرصت‌های کمی که داشت، نهایت استفاده را برد و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد.

انریکه که تیمش سومین تساوی پیاپی (دو تساوی در لیگ و یک تساوی در لیگ قهرمانان اروپا) را به دست آورده است، در ادامه عنوان کرد: تعویض‌هایی که انجام دادم، خوب نبودند. مسئولیت این تساوی را برعهده می‌گیرم و خودم را مقصر می‌دانم. باید از اشتباهاتمان درس بگیریم و دیگر امتیاز از دست ندهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز