فن خال نزدیک در خروجی؛

اقدام منچستر برای جذب پپ

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۳:۲۷
کد خبر: ۳۴۸۷۶۱
اقدام منچستر برای جذب پپ
گواردیولا تا پایان فصل با مونیخی‌ها قرارداد دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرغم اینکه برخی خبرگزاری های معتبر هفته گذشته گزارش داده بودند که یونایتد کاملاً از فن خال حمایت می کند و این مربی هلندی از جایگاهی مستحکم برخودار است و حتی یونایتد در این تابستان به جذب پپ گواردیولا فکر نمی کند، ولی به نظر می رسد داستان دچار تغییر شده است.

پپ گواردیولا سرمربی فعلی بایرن مونیخ تا پایان فصل با مونیخی ها قرارداد دارد و هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است، برخی منابع مدعی هستند او قطعاً از بایرن جدا می شود ولی هنوز مقصد وی مشخص نیست. چند منبع هم به این مطلب اشاره می کنند که پپ از حالا با منچسترسیتی به توافق رسیده و او در تابستان هدایت آبی های شهر منچستر را به عهده خواهد گرفت.

اما سران یونایتد که پیش از این خبر مذاکره با پپ را تکذیب کرده بودند و از علاقه خود برای ادامه همکاری با فن خال خبر داده بودند، به نظر می رسد تغییر موضع داده اند. وبسایت ESPN در گزارشی به این موضوع پرداخته که بعد از حذف یونایتد از لیگ قهرمانان و نتایج ضعیف در چند هفته اخیر در لیگ جزیره، شرایط دچار تغییر شده است.

نتایج نامناسب، مدیران یونایتد را نگران کرده که شاید فن خال فرد مناسبی برای رساندن یونایتد به قله های موفقیت نباشد و گمانه زنی ها حکایت از آن دارد احتمالاً مربی هلندی در پایان سال دوم از قراردادش، این تیم را ترک خواهد کرد.

اگرچه گفته می شود که پپ شاید با من سیتی به توافق رسیده باشد ولی یونایتد امیدوار است رابطه خوب فرگوسن با پپ، و کمک سرمربی سابق شیاطین سرخ، باعث شود پپ تغییر داده و منچستریونایتد را که تیم بزرگتری نسبت به منچسترسیتی از لحاظ وجهه تاریخی و تجاری است، انتخاب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز