در نیم‌فصل به اردوی ترکیه می‌رویم

منصوریان: من و اسکوچیچ باید برای هم دعا کنیم

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۹:۲۰
کد خبر: ۳۴۸۹۶۹
منصوریان: من و اسکوچیچ باید برای هم دعا کنیم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: شرایط من و اسکوچیچ مثل هم است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان شامگاه امروز پس از پیروزی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: امروز شرایط تیم نفت تهران به‌گونه‌ای بود که مجبور شدم خط هافبک خود را از میان بازیکنان جوان بچینم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان بی‌شماری از خوزستان در ترکیب تیم نفت تهران حضور دارند، عنوان کرد: ایمان مبعلی یکی از این بازیکنان خوزستانی است که نگاه تیم ما به پاس‌هایی طلایی اوست.

منصوریان تصریح کرد: امروز دو تیمی در برابر هم قرار گرفتند که سال قبل از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بودند ولی امسال شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی ندارند. به همین دلیل من و اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان باید برای هم دعا کنیم تا از این وضع خارج شویم و به نظر من امروز اسکوچیچ به خوبی در حق من دعا کرد.

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: ما بدن‌سازی خود را خیلی دیر آغاز کردیم ولی کم‌کم باید بتوانیم خود را به شرایط ایده آل برسانیم و جایگاهمان را مستحکم کنیم به همین دلیل در نیم‌فصل به اردوی ترکیه می‌رویم.

منصوریان گفت: در نیم‌فصل بیش از یک یا دو تغییر نخواهیم داشت ولی پنج تا ۶ بازیکن ما در اختیار تیم ملی امید هستند که باید مراقب آنها باشیم که با حضور نیافتن خود تاکتیکمان را به هم نریزند.

وی با بیان اینکه هیچ اسپانسر مناسبی برای تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان و دیگر تیم‌های نفتی وجود ندارد، عنوان کرد: بخش اعظمی از بودجه این کشور از راه نفت تأمین می‌شود به همین دلیل شایسته است که تیم‌های نفتی وضع مالی بهتری داشته باشند به‌خصوص تیم‌های تحت مالکیت نفت در خوزستان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز