لیگ برتر والیبال؛

پیروزی متین در بندرعباس

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۸:۴۳
کد خبر: ۳۴۹۰۰۹
پیروزی متین در بندرعباس
تیم والیبال متین صالحین ورامین در آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر والیبال موفق به شکست میزبان خود در بندرعباس شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته یازدهم و پایانی دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز یکشنبه با شش دیدار پیگیری شد.

تیم متین صالحین ورامین در آخرین دیدار این هفته در سالن فجر بندرعباس در یک دیدار سنگین موفق به شکست سه بر دو آلومینیوم المهدی هرمزگان شد تا ششمین پیروزی خود را به دست آورد.

شاگردان محمد ترکاشوند سرمربی متین در ست های اول و سوم با امتیازهای 30 بر 28 و 25 بر 21 مغلوب میزبان خود شدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 15 و 15 بر 12 به پیروزی رسیدند تا چهارمین پیروزی غیر خانگی این هفته باشند.

این دیدار 140 دقیقه زمان برد و یک هزار و 500 تماشاگر در سالن فجر بندرعباس شاهد رقابت دو تیم متین و نماینده هرمزگان بودند.

حمید راهجردیان و مجتبی بیداریان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و شهباز صدری نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.

دور رفت بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال با این مسابقه به پایان رسید و تیم های پیکان تهران، شهرداری ارومیه و بانک سرمایه به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز