سقف آرزوهایم کسب سهمیه ریو نبوده است

قول قهرمانی المپیک را نمی‌دهم/ راه سختی را در پیش دارم

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۲:۳۵
کد خبر: ۳۴۹۱۶۴
قول قهرمانی المپیک را نمی‌دهم/ راه سختی را در پیش دارم
کماندار معلول ایران گفت: تمام تلاشم را برای المپیک ریو انجام می دهم ولی از الان نمی توانم قول قهرمانی بدهم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حاشیه دومین سمپوزیوم منطقه ای ورزش و تربیت بدنی برای دختران و زنان که در محل دانشگاه الزهرا برگزار شد زهرا نعمتی کماندار المپیکی ایران ابراز امیدواری کرد که بتواند در المپیک برزیل بهترین نتیجه را بگیرد.

وی در آغاز گفتگو با خبرنگاران در مورد انتخابش به عنوان برترین ورزشکار در ماه نوامبر اظهار داشت: این موضوع باعث خوشحالی است. افراد زیادی در این نظرسنجی شرکت کردند و رای خوبی هم به من دادند از این بابت خیلی خوشحالم. اگرچه این موفقیت را تنها متعلق به خودم نمی دانم.

نعمتی در این زمینه ادامه داد: من اعتقاد دارم هرجا نام یک زن ایرانی تحت هر عنوانی مطرح شود باعث افتخار خواهد بود از اینکه افراد مختلف در نظرسنجی به من رای دادند از آنها تشکر می کنم.

این کماندار معلول که چندی پیش موفق به کسب سهمیه المپیک برزیل شد در مورد حجم کاری که با توجه به حضور در پارالمپیک با آن مواجه خواهد بود تصریح کرد: از همان ابتدا که کار را شروع کردم می دانستم که راه سنگین و سختی در پیش دارم و حجم کارهایم خیلی بالا خواهد بود اما دست از تلاش بر نمی دارم.

وی که در پارالمپیک لندن موفق به کسب مدال طلا شد درباره اینکه می تواند در المپیک برزیل هم صاحب مدال شود گفت: پیش از این هم گفته بودم من به کسب سهمیه بسنده نمی کنم و سقف آرزوهایم این نیست با این حال برای کسب مدال در المپیک هیچ قولی نمی دهم اما تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز