سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الجج سبزوار:

از لیگ خوب تیم ملی خوب استخراج می شود/ لیگ برتر ۹۴ پویا و با نشاط است

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۷:۱۱
کد خبر: ۳۴۹۱۸۳
از لیگ خوب تیم ملی خوب استخراج می شود/ لیگ برتر ۹۴ پویا و با نشاط است
علیرضا معمری، سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار است که تیمش تا پایان هفته سوم رقابت های لیگ برتر به عنوان صدرنشین رقابت‌ها معرفی شده است.

علیرضا معمری در خصوص حضور تیم ثامن در رقابت های امسال گفت: خوشبختانه تیم بسیار خوب بسته شده و طبق سهمیه ای که در آیین نامه لیگ به تیم ها اختصاص یافته، 3 بازیکن ملی پوش در اختیار داریم و از بازیکنان تیم جوانان نیز 3 نفر در تیم حضور دارند. به صورت کلی 14 بازیکن در خدمت تیم هست که میانگین سنی آنها بین 24 تا 25 سال است.

وی افزود: با توجه به سن ورود ورزشکاران به رشته والیبال نشسته، این میانگین سنی برای تیم ما بسیار مطلوب است و در هر بازی سعی می کنیم ورزشکاران جوان را هم در درگیر کنیم و ترکیب تیم در هر بازی متفاوت است.

سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار خاطر نشان کرد: پویایی مسابقات لیگ به تشکیل تیم ملی قوی کمک می کند و معتقدم از برگزاری یک لیگ خوب است که تیم ملی خوبی هم استخراج خواهد شد. خوشبختانه لیگ امسال بسیار با نشاط است و با توجه به اینکه بازیکنان ملی پوش در تیم های مختلف پخش شده اند، شاهد این هستیم که تیم ها تاکنون بسیار خوب و نزدیک به هم بازی کرده اند و انگیزه بازیکنان نیز بیشتر است.

معمری در این زمینه اضافه کرد: تیم های گسترش فولاد تبریز، شهرداری ارومیه، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان و ثامن الحجج سبزوار در زمره تیم هایی بوده اند که خوب ظاهر شده اند. البته همه ی تیم ها امسال خوب هستند و آمادگی آنها باعث شده تا پیش بینی نتایج به سادگی امکان پذیر نباشد.

وی در مورد تمرینات تیم گفت: در هفته هایی که تیم بازی دارد، سه روز مانده به مسابقات تمرینات شروع می شود و 5 جلسه تمرین و بازی داریم. البته به صورت روتین در هفته سه جلسه تمرین برای آمادگی بازیکنان در نظر گرفته شده است.

رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته 94 سومین هفته خود را پشت سرگذاشته و رقابت های هفته چهارم نیز 26 آذر ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز