گل محمدی: تماشاگران بیایند و فحش هم بدهند/ به جوانان تیمم افتخار می کنم

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۲:۲۳
کد خبر: ۳۴۹۳۰۷
گل محمدی: تماشاگران بیایند و فحش هم بدهند/ به جوانان تیمم افتخار می کنم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حاضرم تماشاگران به ورزشگاه بیایند حتی اگر به من فحاشی کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی تیمش  مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: در مجموع بازی خوب و پرهیجانی بود. از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کردیم. توانستیم از گل زده به خوبی دفاع کنیم و چشم به ضدحمله ها داشتیم. بازی بسیار سنگینی بود ولی به بچه ها تبریک می گویم که سه امتیاز مسابقه را به دست آوردند.

وی درباره داوری بازی گفت: داوری در مجموع خوب بود. البته صحنه ای که مجتبی حسینی را اخراج کردند فکر می کنم به دلیل عجله کردن کمک داور مسابقه بود. 

گل محمدی خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند. به داشتن همچنین بازیکنانی در تیم مان افتخار می کنیم. آنها بسیار پرتلاش و پرانگیزه هستند. 

وی افزود: تماشاگران تیم حریف به من بی احترامی هایی کردند اما سعی کردم جواب ندهم. در کادر من هم هیچکس بی احترامی به بقیه نمی کند. کاش 20هزار تماشاگر به استادیوم بیایند ولی فحش بدهند عیبی ندارد. 

وی درباره گروه بندی تیمش در لیگ قهرمانی آسیا اذعان داشت: ما هدف خاصی را برای خودمان متصور شدیم و باید برای رسیدن به آن هدف تلاش کنیم. البته نیازهایی هم داریم چون کار ما سخت است. باید در نیم فصل با  جذب یکی، دو بازیکن شرایط را بهتر کنیم. تا با آمادگی بالاتر به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم. در ادامه فشردگی مسابقات بیشتر خواهد شد. از طرفی در خردادماه فینال جام  حذفی را هم داریم. ولی امیدوار هستیم چون هم جوانان خوبی در تیم مان داریم و هم سعید آذری مدیر کاربلدی است. 

گل محمدی در پایان درباره مصدومان تیمش بیان کرد: محمد نژادمهدی از سه هفته دیگر می تواند ما را همراهی کند اما مهرداد قنبری از فروردین ماه شرایط بازی کردن را پیدا می کند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز