کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام کرد؛

محکومیت بازرگانی جواهری به یک دیدار بدون تماشاگر

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۳:۵۷
کد خبر: ۳۴۹۳۳۳
محکومیت بازرگانی جواهری به یک دیدار بدون تماشاگر
تیم بازرگانی جواهری گنبد بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال نخستین دیدار خانگی دور برگشت را بدون همراهی تماشاگران برگزار می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جلسه فوق العاده کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضاء برای رسیدگی به حاشیه های دیدار دو تیم جواهری گنبد و شهرداری ارومیه امروز برگزار شد.

ناظر این دیدار در گزارش خود از این دیدار به نکاتی اشاره کرد که حکایت از فحاشی و توهین تماشاگران تیم جواهری گنبد به داور مسابقه بود.

در این گزارش آمده است، پس از اینکه داور مسابقه کارت قرمز به یکی از بازیکنان جواهری نشان داد، برخی تماشاگران با توهین به داور جو ورزشگاه را برهم زدند و مرتکب رفتار خارج از انتظار شدند.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نهایت پس از بررسی این پرونده رای زیر را صادر کرد:

نظر به گزارش ناظر مسابقه مبنی برتوهین برخی تماشاگران به داور مسابقه دربازی تیم جواهری گنبد با شهرداری ارومیه و نظر به اینکه این رفتار مسبوق به سابقه بوده است و در جلسه مورخ نهم آذرماه سال جاری برای این رفتار به مسئولین این تیم تذکر داده شده بود، بنابراین با استناد به بند 1-39 از ماده ده آئین نامه انضباطی سازمان لیگ، تیم جواهری گنبد به یک جلسه محرومیت ازحضور تماشاگر دربازی خانگی محکوم می شود.

گفتی است دور رفت لیگ برتر والیبال روز گذشته به پایان رسید و دور برگشت این رقابت ها از دوم دیماه آغاز می شود.

نظر شما