غلامرضا بهروان در گفتگوی اختصاصی با برنا:

تعطیلی های لیگ برتر باید کم شود

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۰:۰۴
کد خبر: ۳۴۹۵۸۸
تعطیلی های لیگ برتر باید کم شود
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید هر چه تعطیلی لیگ برتر کمتر باشد به سود فوتبال باشگاهی و فوتبال ملی است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید هر چه تعطیلی لیگ برتر کمتر باشد به سود فوتبال باشگاهی و فوتبال ملی است و او و دوستانش در سازمان لیگ برتر تلاش می کنند در فصل آتی لیگ برتر را به گونه ای برگزار کنند که کمتر مورد اعتراض باشگاه ها قرار گیرد.

غلامرضا بهروان در گفتگو با سرویس ورزشی خبرگزاری برنا شرکت کرده است.

* جالب است در حالی که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را اسفند ماه پیش رو داریم کمیته مسابقات برنامه فصل آتی را تدوین کرده است؟

خب این کاری است که باید انجام می دادیم چه در آینده در فدراسیون فوتبال باشیم یا نباشیم. ما باید زمان بندی مسابقات فصل آتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین فیفا اعلام می کردیم که این کار را انجام دادیم. به واقع این یک وظیفه بود. هم اکنون مشخص است که فصل آتی بازی ها چه زمانی قرعه کشی و شروع می شود. تعطیلات نیم فصل و هم چنین پایان بازی ها مشخص است.

* آیا تعطیلی های فصل آتی به اندازه تعطیلات این فصل است؟

واقعیت امر این است که ما هنوز برنامه هفته ها را نچیده ایم اما تلاش خواهیم کرد تعطیلی ها را کم کنیم. این اصلا خوب نیست تیم ها در جریان بازی ها به دفعات تعطیل شوند. این سبب بدنسازی چندباره و همچنین دور شدن تیم ها از شرایط مسابقه می شود. این اگر از سوی کی روش و همچنین محمد خاکپور درک شود ما در برنامه ریزی لیگ برتر بهتر عمل خواهیم کرد. نکته دیگری که همواره سبب دردسر ما می شود برنامه ریزی مقطعی تیم ملی است. به طور مثال برنامه بازی تیم ملی با تیم های نروژ و مقدونیه اکنون به ما اعلام شده است در حالی که اگر ابتدای فصل به ما می گفتند ما آن را در برنامه ریزی لحاظ می کردیم و این قدر تغییر در زمان برگزاری بازی ها رخ نمی داد.

در این باره حتما با کی روش و خاکپور صحبت خواهیم کرد. مربیان تیم های ملی باید از جایی اعتماد به مربیان باشگاهی را آغاز کنند. به یقین بازیکنان در تمرینات باشگاهی هم تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را به خوبی پشت سر می گذارند. ما در تیم های باشگاهی مربیان جوان، خوب و تحصیلکرده ای داریم که برخی از آنها با حضور در تمرینات تیم ملی حتی با کی روش دیدار کرده و از او الگوبرداری کرده اند و از سویی به دفعات شاهد حضور کادر فنی تیم ملی در تمرینات تیم های باشگاهی بودیم و آنها دیده اند بازیکنان به خوبی و با انگیزه و جدیت تمرین می کنند. پس نیازی به این همه تعطیلی نیست.

* ظاهرا دیدار راه آهن- پرسپولیس هم در شهر قدس برگزار می شود؟

ما مشکلی با برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهر قدس نداریم و به راه آهن و همه تیم ها کمک خواهیم کرد در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان باشند. منتهی برگزاری این بازی در ورزشگاه شهر قدس منتظر رفع نواقص مورد اشاره از سوی نیروی انتظامی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز