شرط برگزاری دیدار ایران – ایتالیا

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۳:۵۰
کد خبر: ۳۴۹۶۲۰
شرط برگزاری دیدار ایران – ایتالیا
چند ماه قبل شاهد امضای تفاهم نامه بین علی کفاشیان و همچنین رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ بعد از امضای تفاهم نامه تیم ملی جوانان ایتالیا به تهران سفر کرد و در مصاف با تیم ملی نوجوانان به برتری 4- یک رسید و چند ماه بعد شاهد سفر تیم ملی جوانان به شهر پروجا و بازی با تیم ملی جوانان ایتالیا بودیم که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود تیم ایتالیا پایان یافت.

اکنون هم برگزاری بازی دوستانه بین تیم کی روش و تیم ملی ایتالیا مطرح می شود و برخی از خبرگزاری ها نوشته اند این دیدار در سال 2016 برگزار خواهد شد. واقعیت امر این است که امکان برگزاری این دیدار در سال 2015 وجود نداشت چون اروپایی ها برنامه یک سال آتی خود را پیش از تعطیلات ژانویه تنظیم می کنند و حتی برخی کشورها برنامه دو و حتی سه سال می ریزند.

اما شرط برگزاری این دیدار این است که ایتالیایی ها از ایران دعوت کنند تا فدراسیون فوتبال متحمل هزینه ای در این راستا نشود. اکنون اگر کشوری آسیایی از ایتالیا برای برگزاری بازی دوستانه دعوت کند فدراسیون فوتبال این کشور دو میلیون دلار طلب خواهد کرد که کی روش در این باره گفته اگر قرار است دو میلیون دلار صرف دیدار دوستانه با تیم ملی ایتالیا شود بهتر است این پول در داخل و برای کمپ تیم های ملی هزینه شود.

بهر صورت اگر ایتالیا در راستای تفاهم نامه ای که امضاء شده از ایران برای برگزاری بازی دوستانه دعوت بعمل بیاورد طبیعتا هیچ پولی از فدراسیون فوتبال نخواهد گرفت و حتی این احتمال وجود دارد که هزینه های سفر تیم ملی را هم متحمل شود. البته فدراسیون فوتبال هم در همین راستا اعلام داشته حاضر است هزینه های سفر تیم ملی ایتالیا به تهران برای برگزاری بازی دوستانه را متحمل شود. این همان کاری است که در سفر تیم ملی جوانان ایتالیا به تهران و سفر تیم ملی جوانان ایران به شهر پروجا رخ داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز