سهمیه آسیایی را می خواهم

دایی: توانایی شکست دادن استقلال را داریم

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۵۰۰۸۳
دایی: توانایی شکست دادن استقلال را داریم
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به اینکه خیلی خوب کار کرده‌ایم و به هماهنگی لازم رسیده‌ایم، می توانیم بازی را ببریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال، اظهارداشت: با توجه به شرایط جدول بازی خیلی حساسی برابر استقلال داریم و به نظرم تساوی در این دیدار به هیچ کدام از ما کمک نمی‌کند.

وی افزود: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم اما سعی کردیم تا ریکاوری خوبی کرده باشیم و به دنبال سه امتیاز هستیم. به تساوی فکر هم نمی‌کنیم و دوست داریم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم و کار خیلی سختی در آزادی داریم اما با توجه به اینکه خیلی خوب کار کرده‌ایم و به هماهنگی لازم رسیده‌ایم، می توانیم بازی را ببریم.

دایی درباره اینکه آیا پیش بینی روند خوب صبا را می کرده، افزود: این‌گونه پیش بینی نمی‌کردیم ولی به آینده امیدوار بودیم. بازیکنان ما خیلی با استعداد هستند. جا دارد از کادرفنی‌ام که خیلی به من در این فصل کمک کردند تشکر کنم. همچنین از بازیکنام که این همه تلاش می‌کنند و حیف است این روند را ادامه ندهیم. ما می خواهیم این نتایج را ادامه دهیم و فقط در نیم فصل اول خلاصه نشویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که آیا تیمش به سهمیه آسیایی فکر می‌کند؟ گفت: تیمی که به اینجا رسیده به سهمیه حتما فکر می کند و حتی به چیزی بیشتر از آن هم فکر می‌کند. مطمئنا هرچه خدا بخواهد رخ می دهد و ما تلاش خودمان را می کنیم.

دایی درباره اینکه آیا تیمش تقویت می شود؟ گفت: ما به تغییرات زیاد نیاز نداریم اما احتیاج داریم در چند پست تقویت شویم.

سرمربی صبا درباره فرید کریمی و وضعیتش، بیان کرد: مسئله فرید کریمی هم جزو آن چیزهایی است که در ایران رخ می دهد. مگر می شود آیین نامه ای تصویب کنیم و هرکسی راجع به آن اظهار نظر کند؟ طبق قانون بازیکن به محض پایان خدمتش می تواند به تیمش برگردد. این به محض چه معنایی می دهد؟ متاسفانه قوانین من درآوردی در فوتبال ما زیاد است. الان نیم فصل یعنی چه؟ یعنی 15 بازی کنیم و برویم به تعطیلات و یارگیری کنیم. الان 17 بازی می‌کنیم بعد نیم فصل تازه شروع می شود. زمان نقل و انتقالات را نگاه کنید. اگر بازیکنی که هفته 17 بازی کرده است را می‌توان گرفت؟ یعنی یک بازیکن در یک نیم فصل در دو تیم بازی کرده است. وقتی می‌گویند فیفا گفته یک بازیکن در یک نیم فصل در دو تیم بازی نمی تواند بکند، پس این قانون چیست؟ ما روی بازیکنی که می‌دانستیم سربازی‌اش تمام می شود، حساب کردیم و جا خالی گذاشتیم.

سرمربی صبا اضافه کرد: با تمام احترامی که برای حسن زاده قائلم، متاسفانه ایشان می گوید کمیته انضباطی می‌تواند در برخی مسائل دخالت کند و سوال ما این است که چرا با وجود آیین‌نامه ایشان دخالت کرده است؟ چرا خدمت کریمی در شهریور تمام شده، تراکتور ایشان را تا آبان‌ماه نگه داشته است. او جلوی تیم من در جام حذفی بازی کرده است و تیم من حذف شده است. چرا این مسائل را بررسی نمی کنند؟ چرا قبل از تعطیلات نمی‌گویند نمی‌تواند بازی کند تا ما اعتراض کنیم؟ مگر دوشنبه جلسه برگزار نشده؟ من باید برای بازی با استقلال چه کار کنم؟ به خود حسن‌زاده گفتم که نمی‌خواهید بازیکن من جلوی ملوان بازی کند و مطمئنم نمی‌گذارید جلوی استقلال هم بازی کند. وقتی پرسپولیس بودم، صادقیان را مثل آب خوردن محروم کردند. آقای کرار زد تو گوش داور و سه جلسه محروم شد. آیا واقعا عدالت رعایت شد؟ می خواهند بعضی ها را که دوست دارند، راضی نگاه دارند. نگاه نمی‌کنند که ما چگونه به اینجا رسیده‌ایم. چرا جلسه شما دوشنبه تشکیل شده، رای را اعلام نکردید؟ مطمئن باشید که رای هم می‌دهند و می‌گویند که نمی‌تواند بازی کند. کجای دنیا به جز 5-6 کشور تیم‌های سرباز داریم. کجای دنیا تیم‌ها روی بازیکنانشان سرمایه گذاری می‌کنند و یک تیم به عنوان سرباز آن‌ها را جذب می کند؟ بازیکنی که در تیم نظامی بازی می‌کند، حقوقش 150 هزار تومان است. آیا ماهانه 150 هزار تومان حقوق کفاف رفت و آمد یک بازیکن را هم می‌دهد؟ پس این بازیکن به هیچ وجه حرفه‌ای نیست. همه این‌ها کشک است و باید روی این مسائل دقت کنیم. شما خبرنگاران وظیفه بزرگی دارید و متاسفانه شماها اکثرا قرمز و آبی هستید و به خاطر حستان شاید دلتان نیاید، ولی اگر دقت کنید می‌بینید که باید مردم را روشن کرد. مگر می شود یک بازیکن با 150 هزار تومان حرفه‌ای باشد؟ آب خالی بخورد 150 هزار تومان می شود.

وی درباره استقبال کم مردم قم از صبا گفت: باید شرایط را ببینیم. چه شرایطی فراهم کردیم که بازی‌ها را ببینند. مردم قم همیشه ما را حمایت کرده‌اند و لطف داشته‌اند ولی استادیومی که دور از شهر است و می‌بینیم معمولا قشر ضعیف عاشق فوتبال هستند. رفت و برگشت آن‌ها می‌تواند برایشان مشکل باشد. با این‌حال شرایط بهتر از پارسال شده است.

نظر شما