در نخستین همایش ملی برند مطرح شد؛

احمدی: برندها نقشی اساسی در انتقال فرهنگ هر جامعه دارند

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۷:۵۸
کد خبر: ۳۵۰۱۴۱
احمدی: برندها نقشی اساسی در انتقال فرهنگ هر جامعه دارند
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: باید سعی دو چندان کنیم تا فاصله زمانی طولانی مدتی را که در این حوزه فعالیت نشده جبران کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عبدالحمید احمدی در نخستین همایش ملی برند در ورزش که در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد، اظهار کرد: تقریبا صد سال از تاریخ ورزش کشورمان می‌گذرد، پس از این همه سال، به نخستین همایش برند در کشورمان رسیده‌ایم که از مسئولان و عوامل برگزار کننده، جای تشکر دارد اما باید سعی دو چندان کنیم تا فاصله زمانی طولانی مدتی را که در این حوزه فعالیت نشده جبران کنیم. امید است که با تشکیل دبیرخانه دائمی، موضوع برند در آینده نیز به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: آیا ورزش ما و برند ورزش کشورمان در جایگاهی که استحقاق آن را دارد قرار گرفته‌ است؟ این موضوع سوالی است که باید تمامی ما به آن فکر کنیم و مورد توجه قرار دهیم. برندها نقشی اساسی در انتقال فرهنگ هر جامعه نیز می‌توانند داشته ‌باشند. اما آیا در کشورمان برند ورزش توانسته نقش راهنما را به خوبی برای جامعه خود ایفا کند؟

احمدی تاکید کرد: استاد، دانشجو، خبرنگار، بازیکن، مربی و مدیران ورزشی و ... کسانی هستند که در بحث فرهنگی برند می‌توانند تاثیر عمده‌ای داشته‌باشند. جامعه، ورزش و برندینگ را می‌پذیرد اگر توجه و عنایت ویژه‌ای به این موضوع شود. تمامی ما باید این مسئولیت را جدی بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز