در حق کریمی اجحاف شد

تارتار: کم‌ هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم/ برای مهاجمان پرسپولیس برنامه‌های خاصی داریم

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۸:۰۷
کد خبر: ۳۵۰۳۶۵
تارتار: کم‌ هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم/ برای مهاجمان پرسپولیس برنامه‌های خاصی داریم
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مهاجمان این تیم را می‌شناسیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: دیدار با پرسپولیس بازی سختی است و همه بازی‌های این تیم جذاب بوده چرا که تاکتیک و سرعت عمل در خط حمله دارند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنند و به همین دلیل هواداران از این تیم راضی هستند. از طرف دیگر ما هم مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌ کنیم و مقابل سپاهان هم بازی بی‌نقصی کردیم و فردا هم به دنبال نتیجه لازم هستیم.

وی ادامه داد: پرسپویس از تبدیل شدن دفاع به حمله خوب عمل می‌کند چراکه هافبک‌های خوبی دارد و مهاجم سرعتی مثل عالیشاه دارد. به نوعی تاکتیک ضد حمله سریع را خوب اجرا می کنند و ما روی این تاکتیک کار کرده‌ایم و نمی‌گذاریم از این روش استفاده کنند اما در نهایت امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و تیمی که حقش است به برتری برسد و امیدوارم ما پیروز باشیم.

وی درباره شناختش از مهاجمان پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: مهاجمان این تیم را می‌شناسیم و روی آنها کار کردیم و برای آن برنامه‌های خاصی داریم.

وی درباره اینکه اگر به جای مدیریت باشگاه راه‌آهن بود چه تدبیری برای این تیم می‌اندیشید افزود: این را باید مدیریت باشگاه بگوید اما من از بازیکنانم راضی هستم و نتایج ما خیلی بد نبوده چراکه کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم و تیم ما دیر بسته شده است. از طرف دیگر نتایج خوبی هم تا به حال گرفتیم و باید مدیریت باشگاه در این باره صحبت کند.

سرمربی تیم راه‌آهن در خصوص اینکه برانکو گفته این تیم همیشه گربه‌سیاه پرسپولیس بوده و نظرش درباره بازی در زمین شهرقدس چیست؟ ادامه داد: باید از مسئولان سازمان لیگ و فرماندار شهر قدس که همه کار کردند تا بازی در زمین خودمان انجام شود تشکر کنم چراکه مردم این شهر باید به حق خودشان برسند و میزبان تیم‌های بزرگ باشند چون این موضوع به فوتبال ما کمک خواهد کرد و هر تیمی می‌تواند از میزبانی‌اش استفاده کند و امیدوارم این مسئله تداوم داشته باشد.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا هواداری هم در شهر قدس دارید یا نه؟ خاطرنشان کرد: همین که مردم به استادیوم بیایند و ورزشگاه پر شود خوب است. به هر حال 10، 15 هزار هوادار به استادیوم می‌آیند و این بهتر از این است که بازی در ورزشگاه آزادی آن هم بدون تماشاگر برگزار شود.

سرمربی تیم راه‌آهن در باره اینکه با محسن ایران‌نژاد برای فصل آینده قرارداد بسته شده اما قرار است نام این بازیکن مصدم از لیست راه‌آهن  خارج شود، اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی در جدول ندارد و از طرفی هم نیاز به جذب بازیکن داریم. خود محسن هم دوست دارد که راه‌آهن در لیگ بماند چون سال آینده قرارداد دارد. به همین دلیل اگر نتوانیم زود از ایران‌نژاد استفاده کنیم جایش را خالی خواهیم کرد اما حق و حقوق او سرجایش هست و آنها را دریافت می‌کند.

وی درباره ابراهیم کریمی بازیکن قدیمی تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: به نظر من در برنامه نود در حق این بازیکن اجحاف شد چراکه ابراهیم صادقی بازیکن قابل احترامی است اما ابراهیم کریمی حتی می‌تواند از او هم وفادارتر باشد چراکه از رده نونهالان تا الان که 30 ساله است در راه‌آهن حضور دارد.فکر می‌‌‌کنم حداقل 500 بازی برای راه‌آهن انجام داده اما آنقدر این بازیکن محبوب و بی‌حاشیه است که هیچ گاه از خودش صحبت نکرده است و باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا از او قدردانی شود چراکه ابراهیم می‌تواند یک الگو برای فوتبال ما باشد که به حق خودش نرسیده است. خود من هم زمانی که بازی می‌کردم بی حاشیه بودم اما کسی از من حمایت نکرد و دلم می‌سوزد که به ابراهیم کریمی نگاه نمی‌شود.

تارتار در مورد اینکه بهتر نیست که فردا مراسم تقدیر از این بازیکن انجام شود، تصریح کرد: شاید مراسمی باشگاه برای او در نظر گرفته باشد اما من در جریان آن نیستم و شاید قرار باشد او را غافلگیر کنند اما باید در همین رابطه با مدیریت باشگاه صحبت کنم.

سرمربی راه‌آهن در پایان درباره اینکه گفته می‌شود نام حمیدرضا علی‌عسگری و امین منوچهری در لیست مازاد راه‌آهن قرار دارد، گفت: تا بعد از بازی مقابل پرسپولیس نه تصمیم به جذب بازیکنی داریم و نه درباره هیچ بازیکنی تصمیم گرفته‌ایم و باید بگویم نه درباره این دو بازیکن بلکه هیچ کدام از بازیکنان دیگرمان تصمیمی نگرفته‌ایم و فعلا به همه بازیکنانمان نیاز داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز