به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم

کمالوند: از حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی حمایت می‌کنم

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۲:۴۱
کد خبر: ۳۵۰۳۷۲
کمالوند: از حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی حمایت می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: قلعه‌نویی کارنامه بسیار درخشانی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان اظها‌ر داشت: پس از بازی مقابل پر‌سپولیس بیشتر بحث ریکاوری را در دستور کار داشتیم و امیدوارم که فردا با ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز در جایگاه خوبی قرار بگیریم زیرا نیاز مبرمی به امتیازات این مسابقه داریم تا نیم فصل اول را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا نیز گفت: علیرضا لطیفی قطعا به بازی فردا نمی رسد و حضور محمد ابراهیمی با توجه به مصدومیتش مقابل پر‌سپولیس هنوز مشخص نیست. محمد نصرتی هم از ناحیه پاشنه پا دچار مشکل است و امیدوارم که به بازی فردا برسد.

کمالوند ا‌دا‌مه‌ داد: از روند کیفی نوع فو‌تبا‌ل بازیکنانم در نیم فصل اول بسیار راضی هستم. خصوصا در بازی‌های اخیر به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم و امیدوارم با تقویت تیم در نقاط مورد نیاز، نیم فصل دوم را بهتر از این کار کنیم. اگر در نیم فصل اول یک تمام کننده خوب داشتیم، حتی می‌توانستیم در جمع سه تیم برتر لیگ هم قرار بگیریم.

وی خاطر‌نشان کرد: یک خبر خوب هم برای طرفداران تراکتورسازی دارم و طبق آخرین تصمیم، سعید آقایی و سامان نریمان جهان در نیم فصل دوم در تیم تراکتورسازی حضور خواهند داشت و دوستی من و آقای زنوزی با آقای امیر قلعه‌نویی این دو بازیکن را در اختیار تراکتورسازی قرار دادیم تا در نیم فصل دوم به مشکل بر نخورند.

وی درخصوص برنامه‌های گسترش فولاد برای تعطیلات نیم فصل نیز خاطر‌نشان کرد: از شانزدهم دی ماه یک اردوی تدارکاتی یازده روزه در آنتالیا برپا خواهیم کرد و سه بازی تدارکاتی سنگین هم در نظر گرفته‌ایم. امیدوارم که این اردو به ما کمک کند.

سرمربی گسترش فولاد در خصوص بازی قبلی تیمش مقابل پر‌سپولیس نیز تصریح کرد: ما در آن بازی اگر کمی خودباوری داشتیم و در قالب بازی تاکتیکی قرار می‌گرفتیم، می‌توانستیم مقابل پر‌سپولیس به پیروزی برسیم و پخش مستقیم بازی موجب شد تا بازیکنانم کمی به فکر خودنمایی باشند.

کمالوند در خصوص حضور امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی نیز گفت: ما نقشی در خصوص آمدن امیر خان به تبریز نداشتیم. ممکن است که ایشان از ما مشورت گرفته باشند ولی سمتی در تراکتورسازی نداریم که وی را به تراکتورسازی بیاوریم. قلعه‌نویی کارنامه بسیار درخشانی دارد و به نظرم تراکتورسازی در این اواخر مریض بود و نیاز به یک بازنگری داشت. با رفتن تونی اولیویرا، قلعه‌نویی بهترین جایگزین برای او بود زیرا تراکتورسازی در این برهه نیاز به یک مدیر دارد و تا روزی که قلعه‌نویی در تبریز باشد. من از او حمایت می کنم.

وی افزود: از تمامی آذری‌های عزیز خواهش می‌کنم همان طور که ما به میل مردم رفتار می‌کنیم و دو بازیکن را در اختیار تراکتورسازی قرار داده‌ایم، آنها نیز از ما حمایت کنند و ورزشگاه را پر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز