استقلال در ضدحملات خطرناک است

گل‌محمدی: هیچ بازیکنی را نمی‌فروشیم/ هشت تیم شانس قهرمانی دارند

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۳:۲۲
کد خبر: ۳۵۰۳۹۲
گل‌محمدی: هیچ بازیکنی را نمی‌فروشیم/ هشت تیم شانس قهرمانی دارند
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ذوب آهن گفت: قصد فروش هیچ کدام از بازیکنانمان را نداریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظها‌ر داشت: این بازی حساس‌ترین بازی هفته‌ است. تیم برنده می‌تواند جایگاه بهتری را در جدول کسب کند. بازی حساسی برای هر دو تیم خواهد بود و هر تیمی که تمرکز لازم در زدن ضربات آخر و در دفاع داشته باشد می‌تواند برنده باشد.

او در‌ رابطه با تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: استقلال خوزستان برای همه تیم‌های لیگ برتر به خصوص در ضدحملات خطرناک است و می‌توان گفت که این تیم پدیده لیگ برتر امسال است و خوشحالم که بازیکنان جوان و با انگیزه به همراه مربی جوان‌شان نتایج خوبی را کسب کرده‌اند.

سرمربی ذوب آهن در‌ رابطه با محرومان و مصدومان تیم برای بازی فردا افزود: بازیکنان مصدوم ما، کاوه رضایی، بهداد قنبری، نژاد مهدی و عباسی هستند ولی شرایط ما برای بازی فردا خوب است. کمی مشکل فنی داریم که می‌توانیم از فرصت تعطیلات نیم فصل استفاده کرده و آنها را برطرف کنیم.

یحیی در‌ رابطه با پیشنهاداتی که به بازیکنان جوان این تیم از جمله حسن زاده داده شده است نیز گفت: برای هر بازیکنی پیشنهادات زیادی هست ولی بازیکنان هر تیم باید را تا پایان مهلت قرارداد روی تیمش تمرکز باشد. بازیکنان ما این را ثابت کرده‌اند که تا زمانی که با تیم ذوب آهن قرارداد داشته باشند، به این تیم متعهد خواهند بود و از جان خودشان برای تیم مایه می‌گذارند.

وی در‌ رابطه با بی اعتنایی‌اش به حسن زاده و احتمال نیمکت نشینی او ادامه داشتن نیمکت نشینی او بیا‌ن‌ کرد: بیشتر بازیکنان تیم ما جوان هستند و برای یک بازیکن نباید فرقی کند که در زمین بازی حضور داشته باشد یا نه بلکه باید تا زمانی که در زمین حضور دارد، بهترین عملکرد را از خودش نشان دهد.

گل محمدی در‌ رابطه با پیش‌بینی قهرمان این فصل، خاطر‌ نشان کرد: هفت تا هشت تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و تقریبا در یک سطح بازی می‌کنند و هر تیمی که بتواند مشکلات حاشیه‌ای را حل کند، تمرکز را روی تاکتیک بهتر قرار دهد قهرمان می‌شود ولی پیش‌بینی قهرمان امسال سخت است و ممکن است مانند فصل قبل به هفته‌ آخر کشیده شود. حتی می‌توانیم بگوییم که لیگ امسال، از سال قبل هم پیچیده‌تر نیز شده است و هر تیمی ممکن است تنها با گرفتن چند امتیاز، چندین پله صعود کند یا با از دست دادن آن چندین پله سقوط کند و حتی تیم‌های پایین جدول برای بالا کشیدن خودشان انگیزه زیادی دارند و همین باعث جذاب تر شدن و بهتر شدن لیگ امسال شده است.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای گلزنی به تیم استقلال خوزستان که از ابتدای فصل تنها چهار گل خورده دارد، پاسخ داد: بیشتر تمرینات ما پس از بازی با سیاه جامگان روی ریکاوری تمرکز داشتیم اما از نظر تکنیک‌های رسیدن به دروازه نیز تمریناتی را انجام داده‌ایم ولی باید توجه داشت که بازی در مقابل ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر، برای هر تیمی سخت است و گلزنی ما بستگی به مهاجمانمان دارد تا بتوانند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند.

گل محمدی در‌ رابطه با شایعه دوپینگ بازیکنان ذوب آهن نیز افزود: بحث دوپینگ را کسانی مطرح کرده‌اند که مایل به دیدن موفقیت تیم ذوب آهن نیستند و در مورد دوپینگ نیز فقط کمیته‌ پزشکی فو‌تبا‌ل حق اظهار نظر دارد. به جز آن هر کسی چنین شایعاتی را بپراکند، با هدف و غرض این کار را کرده است. کسانی که از بیرون تیم جوان ذوب آهن را می بینند، نمی دانند که بازیکنان تیم از جان برای ذوب آهن مایه می‌گذارند. به خاطر همین فکر می‌کنم که دویدن شان غیر طبیعی است اما من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم زیرا با همه جان برای تیم بازی می‌کنند.

نظر شما