داوران پنالتی‌هایمان را نمی‌گیرند

حنطه: گزارش دروغ در فدراسیون فوتبال مد شده است

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۵۰۴۵۴
حنطه: گزارش دروغ در فدراسیون فوتبال مد شده است
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: متأسفانه گزارش دروغ در فدراسیون فوتبال مد شده است و داوران به دروغ می‌گویند که آنها را زده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی حنطه پس از شکست دو بر صفر مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: همه چیز دست به دست هم داده است تا به تیم ما ضربه بزند. مشکل خودمان کم بود داوری هم به آن اضافه شده است. بازی در مقابل سایپا، پرسپولیس و فولاد خوزستان اگر پنالتی ما را می‌گرفتند این اتفاقات نمی‌افتاد. در بازی امروز هم در دقیقه 2، هند نبود،‌ اما داور مسابقه آن را خطا گرفت و همان توپ وارد دروازه شد.

وی درمورد محرومیت خود عنوان کرد: متأسفانه گزارش دروغ در فدراسیون مد شده است. داور بازی به دروغ می‌گوید که کتک خورده است. فیلم این اتفاقات موجود است، آقای کرمانشاهی ما و مردم را گول زدید، اما خدا را که نمی‌توانید.

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: مشکلات ما از سایر تیم‌ها زیادتر است. دو بازی آینده که تمام شود بهترین‌های لیگ یک را اضافه می‌کنیم و از بازی با صبا، استقلال واقعی را خواهید دید.

وی درمورد اینکه گفته بود سند و مدرک دارد، عنوان کرد: کرمانشاهی ادعا کرده که وسط زمین من او را با مشت زده‌ام، اما مگر چنین چیزی ممکن است، حتی یک نفر هم این صحنه را ندیده است. اگر بیرون از زمین این مشکل برای او پیش آمده به من ربطی ندارد. شما می‌توانید از رسول فروغی، مسئولان ورزشگاه این موضوع را بپرسید.

نظر شما