کنار هواداران استقلال احساس غریبگی نکردم

صادقی: کینه‌ای نیستم

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۸:۴۴
کد خبر: ۳۵۰۵۳۰
صادقی: کینه‌ای نیستم
مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: از بزرگترها یاد گرفته‌ام که گذشت کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیرحسین صادقی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم از ابتدای بازی انگیزه پیروزی داشتند. اما استقلال از فرصت خود استفاده کرد و گل زد و خیلی زود هم اخراجی داد و این روند بازی را عوض کرد. بازی خیلی درگیرانه و فیزیکی بود و طبیعی بود که دو تیم بالای جدول بخواهند برای ماندن در کورس قهرمانی جنگنده بازی کنند.

وی درباره بازی مقابل استقلال، تیم سابقش هم گفت: سخت است مقابل تیمی که 12 ، 13 سال خاطره دارم بازی کنم اما در ورزشگاه آزادی و در کنار هواداران استقلال احساس غریبگی نمی‌کردم. دستشان درد نکند که من را تشویق کردند.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه مظلومی او را نخواسته ناراحت است یا نه، گفت: قبلا هم گفتم فوتبال سلیقه است، یک سال تو را می‌خواهند و سال دیگر نمی‌خواهند.

بازیکن سابق استقلال و فعلی صبا که اخباری از اختلاف شدید او با مهدی رحمتی منتشر شده بود، پیش از شروع بازی با دروازه‌بان استقلال دست داد و روبوسی کرد، او در این باره گفت: از بزرگترها یاد گرفته‌ام که فوتبال مثل زندگی و عمر مانند برق می‌گذرد و من آدمی نیستم که اگر مساله‌ای برایم پیش بیاید، عقده‌ای شوم و کینه به دل بگیرم.

صادقی ادامه داد: من دنبال فوتبال و ورزش پاک هستم و هرگز به دنبال قهر نبوده‌ام. بزرگان به من یاد داده‌اند که گذشت کنم و من هم این کار را کردم. با هر اتفاقی هم که بعد از این حرف‌هایم بیفتد، مشکلی ندارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز