تمام تلاشمان برای گرفتن سهمیه آسیا است

ویسی: فعلا به قهرمانی فکر نمی کنم/نه عوام فریب هستم، نه سیاه باز

۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۱:۱۹
کد خبر: ۳۵۰۶۵۵
ویسی: فعلا به قهرمانی فکر نمی کنم/نه عوام فریب هستم، نه سیاه باز
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: وقتی با تیمی مثل استقلال خوزستان نتیجه می‌گیرم حتما می‌توانم با تیمی که 10 مهره آس دارد نتیجه خوبی بگیرم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر تیم استقلال خوزستان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

عبدالله ویسی درباره بازی تیمش با ذوب آهن گفت: بازی حساس و بسیار بی رحمی است. نه ما و نه ذوب آهن هیچکدام دوست نداریم بازنده شویم و می‌خواهیم امتیاز بگیریم تا بتوانیم خود را بالای جدول حفظ کنیم. تیم ما با هزینه های بسیار پایین و بازیکن های بی نام و نشان بسته شده و این افتخار خیلی بزرگی است که می توانست شامل حال ما شود. امیدوارم که امروز بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و مردم خوزستان و طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

او در پاسخ به اینکه راز موفقیتتان چه بوده است؟ گفت: تجربه خیلی مهم است. در دوسال گذشته تجربه خیلی خوبی داشتم. هر بیننده و شنونده ای به من می‌گوید برق شیراز را یادتان باشد که 8 -9 هفته صدر جدول بود و بعد افتاد. هیئت مدیره و مدیر عامل خوب کار می‌کنند. ما سعی‌مان این است که مردم خوزستان را خوشحال کنیم و به همین علت تمام انرژی مان را صرف موفقیت کردیم.

ویسی که دربرنامه ورزش و مردم صحبت میکرد، در پاسخ به اینکه آیا به قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان فکر می کنید ؟ اظهار کرد: الان به این موضوع فکر نمی کنیم ولی همین که بالای جدول هستیم و مردم قهرمانی را از ما می‌خواهند برای ما جای بسی خوشحالی است. تمام تلاشمان این است که بتوانیم سهمیه بگیریم و اگر بتوانیم قهرمان شویم کار بسیار بسیار بزرگی انجام دادیم و معادلات را برهم زده‌ایم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به اینکه آیا دوست دارید سرمربی تیمی مثل استقلال و پرسپولیس شود و آیا این موضوع را در توان خود می بیند؟ گفت: چرا که نه، من نه عوام فریب هستم نه سیاه باز. وقتی با تیمی مثل استقلال خوزستان نتیجه می‌گیرم حتما می‌توانم با تیمی که 10 مهره آس دارد نتیجه خوبی بگیرم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز