حق ما برد بود

گل محمدی: غافلگیر شدیم/ داور بازی باید از شکست ما ناراحت باشد

۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۴:۴۶
کد خبر: ۳۵۰۷۴۵
گل محمدی: غافلگیر شدیم/ داور بازی باید از شکست ما ناراحت باشد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از بازیکنانم راضی ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ پانزدهم، استقلال خوزستان در فولادشهر برابر ذوب آهن به پیروزی رسید و قهرمان نیم فصل شد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: در این دیدار می‌توانستیم پیروز میدان باشیم ولی بازیکنان ما به یک غافلگیری تنها گل این دیدار را دریافت کردند اما با این وجود از بازیکنانم راضی هستم چون در این دیدار با انگیزه بالایی بازی کردند و توانستند یکی از بازی‌های خوب خودشان را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: این بازی تمام شد و ما باید به تلاش خود ادامه دهیم، البته برخی مشکلات در تیم ما وجود دارد اما سعی می‌کنیم در نیم‌فصل این نقاط ضعف را برطرف و با آمادگی بیشتری امتیازات از دست رفته را در نیم فصل دوم جبران کنیم.

وی با اعتراض نسبت به داور این بازی افزود: نحوه داوری این بازی بر نتیجه این دیدار بسیار تأثیرگذار بود و روی 2 صحنه پنالتی ما را نگرفت و فکر می‌کنم کسی که بعد از این شکست باید ناراحت باشد داور این بازی است که باید از قضاوت نه چندان مطلوب خود ابراز ناراحتی کند.

وی در پاسخ به این سوال که برای مشکلات داوری چه درمانی در لیگ ما وجود دارد، بیان کرد: من شخصا نمی‌توانم در این مسئله کاری کنم و تنها کاری که می‌توانم کنم این است که اینگونه مسائل را به مدیرعامل تیم گزارش دهم و باشگاه باید با ایجاد یک ارتباط خوب به کمیته داوران اینگونه مشکلات را حل کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: نمی‌خوانم درباره بحث داوری ورود پیدا کنم و داوران ما همیشه نیاز به حمایت دارند و من نیز همیشه از داوران حمایت کرده‌ام اما برای چنین بازی بزرگی داور باید دقت بیشتری را به خرج می‌داد و اگر به درستی تصمیم می‌گرفت نتیجه برای تیم ما چیز دیگری بود.

گل‌محمدی درباره ارزیابی خود از تیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست، خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل سعی کردیم تیم خودمان را حفظ کنیم و تنها مسئله‌ای که ضربه بزرگی به تیم ما وارد کرد مصدومیت مهرداد قنبری و نژادمهدی 2 بازیکنی که حساب ویژه‌ای را روی آنها باز کرده‌ بودیم بود و برخی اتفاقات از نظر فنی و یکسری مشکلات را در نیم فصل داشتیم اما در مجموع از عملکرد بازیکنانمان راضی هستیم و به طور قطع در نیم فصل دوم حرف‌های بیشتری را داریم.

گل‌محمدی درباره گروه‌بندی خود در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌هایی که در این مرحله قرار دارند به طور قطع بهترین تیم‌های لیگ کشور خود هستند و هر کدام از تیم‌های گروه ما صاحب سبک هستند و به طور قطع ما بازی‌های سختی را در مرحله گروهی داریم اما امیدواریم با آمادگی کامل وارد بازی‌ها شویم تا بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و از اعتبار تیم‌مان دفاع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز