چند هفته است که داوری به ما لطمه می‎زند

استیلی: از نحوه بازی بازیکنان راضی هستم/ خودم نمی‌توانم گلزنی کنم

۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۳:۲۳
کد خبر: ۳۵۰۷۶۳
استیلی: از نحوه بازی بازیکنان راضی هستم/ خودم نمی‌توانم گلزنی کنم
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: اصلا به فکر سقوط نباشید، باید نسبت به توان خود از تیم انتظار داشته باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم ملوان در خانه برابر سیاه جامگان با نتیجه بدون گل متوقف شد.

حمید استیلی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل سیاه‌جامگان گفت: بازی بسیار خوبی بود. همه کار کردیم به جز اینکه گل بزنیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم به غیر از 7-8 دقیقه ابتدایی بازی که تمرکز نداشتیم در مابقی دقایق بازی در اختیار ما بود و گلر ما حتی یکبار هم زمین نخورد. وقتی گل نمی‌زنیم کار سخت می‌شود چند هفته است که از داوری لطمه می‌بینیم. پنالتی واضح برای ما گرفته نشد. به غیر بازیکنی که از سیاه‌جامگان اخراج شد 2 نفر دیگر هم باید اخراج می‌شدند به کمیته داوران می‌گویم که در حق تیم ما ظلم می‌شود. بازیکن‌های ما داخل رختکن داغون شده بودند. خیلی خوب بازی کردیم. از همه مهمتر اینکه خط دفاعی ما امروز اشتباه نکرد و گلی دریافت نکردیم 14-15 ضربه ایستگاهی به دست آوردیم که نشد استفاده کنیم.

وی افزود: اکثر نفرات ما مصدوم هستند حتی رافخایی و حاتمی هم چند روز بود که ما اضافه شدند این دو در شرایطی که مصدوم بودند به دلیل اینکه بازیکن نداشتیم در میدان حاضر شدند. از نحوه بازی بازیکنان راضی هستم. اما طبق هفته‌های گذشته از نتیجه مسابقه راضی نیستم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه چرا در 4 بازی فقط 2 گل تیمش توانسته به ثمر برساند، عنوان کرد:‌ چه کاری کنم. می‌خواهید خودم وارد زمین شوم و گلزنی کنم. وظیفه من این بوده که تیم را از لحاظ تاکتیکی به جایی برسانم که موقعیت خلق کنیم اما متاسفانه این موقعیت‌ها گل نمی‌شود.

وی در مورد اینکه چرا ترکیب را تغییر نمی‌دهد و از پویا نزهتی استفاده نمی‌کند، خاطرنشان کرد: به شرایط تیمم بیشتر آگاهی دارم. اصلا به فکر سقوط نباشید باید نسبت به توان خود از تیم انتظار داشته باشیم.

استیلی در مورد اینکه چرا استعفا نمی‌دهد، گفت: این تیم مسئول دارد و مسئولان من را کنار بگذارند.

وی در مورد اینکه مگر صدای اعتراض مردم را نشنیده است، گفت: نوکر مردم هم هستم و برای مردم هرچه داشتم گذاشتم به بازیکنان جوانی که در ملوان بازی می‌کنند افتخار کنید.

سرمربی ملوان در مورد اینکه این جوان‌ها در سال‌های قبل هم در این تیم بازی می‌کردند و او آنها را معرفی نکرده است، اظهار داشت: بودن پژمان نوری می‌توانست به ما کمک کند نفرات جانشین هرچه در توان داشتند گذاشتند باید تا نیم فصل دوم صبر کنید تا بازیکن به ما اضافه شود.

آیا می‌خواهید مقابل ذوب آهن و استقلال هم اینطور ببازید، عنوان کرد: نمی‌خواهیم ببازیم اما کار سختی در پیش داریم. 3 هفته در حال متضرر شدن از داوری هستیم که در تریبون‌های مختلف این مسئله را اعلام کردم.

نشست خبری استیلی در شرایطی برگزار شد که عده زیادی از هواداران نسبت به عملکرد کادرفنی ملوان به شدت معترض بودند و این مسئله موجب درگیری لفظی در پایان مسابقه شد. که نیروی انتظامی هواداران را از محل دور کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز