مرحله پلی‌آف لیگ برتر کوتاه می‌شود

افشاردوست: به دنبال اسپانسر برای تیم شهرداری زاهدان هستم

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۸:۲۳
کد خبر: ۳۵۰۹۶۱
افشاردوست: به دنبال اسپانسر برای تیم شهرداری زاهدان هستم
دبیر فدراسیون والیبال از کوتاه شدن مرحله پلی‌آف لیگ برتر و زودتر برگزار شدن اردوی تیم ملی به منظور آمادگی برای مسابقات انتخابی المپیک خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با اشاره به این‌که لوزانو و سی‌چلو فردا به تهران می آیند تا جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون داشته باشند، گفت: این هفته جلسه‌ای را با نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری درخصوص کوتاه شدن مرحله پلی آف خواهیم داشت. ما تمایل داریم شرایط را طوری مدیریت کنیم که بازیکنان ملی‌پوش زودتر از بند مسابقات لیگ رها شده و به اردو بروند.

سخنگوی فدراسیون والیبال اضافه کرد: لوزانو سرمربی تیم ملی هم به همراه سی‌چلو کمک مربی تیم فردا به تهران می‌آیند تا برنامه‌های تیم ملی را بررسی کرده و درباره اردوها و مسابقات تدارکاتی صحبتی داشته باشیم.

افشاردوست همچنین درباره مشکلات مالی برخی از باشگاه‌های لیگ برتری از جمله شهرداری زاهدان نیز عنوان داشت: موضوع شهردارای زاهدان خاص است. پیش از شروع لیگ نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل، استاندار و همه و همه به نوعی با فدراسیون در تماس بودند که این تیم به وجود آید و پیگیر بودند ولی الان که باید پاسخگو باشند کسی پاسخگو نیست.

وی اضافه کرد: با این‌که حل مشکل مالی این باشگاه اصلاً وظیفه فدراسیون نیست هر کمکی که از دستمان بر می آمد برای این تیم انجام دادیم. من امروز با دوستی جلسه دارم تا اگر بشود مبلغی به این باشگاه تزریق کنیم.

دبیر فدراسیون والیبال با تأکید براین‌که بحث شرایط مالی که برای باشگاه‌ها پیش می‌آید فقط برای والیبال نیست و در بیشتر رشته‌ها این اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: شاید در انتهای نیم فصل باشگاه‌ها به تعهدات مکتوب خود عمل نکرده باشند ولی این اتفاق در سنوات گذشته هم می‌افتاد و این به بودجه‌بندی باشگاه‌ها برمی‌گردد که ما در جریان بودجه‌ها نیستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز