بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته الگویی جهانی هستند

رضایی: با ترکیبی متفاوت در جام بین قاره‌ای شرکت می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۸:۴۲
کد خبر: ۳۵۰۹۸۸
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران از اعزام ترکیبی متفاوت به مسابقات جام بین قاره ای خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران از اعزام ترکیبی متفاوت به مسابقات جام بین قاره ای که اسفند ماه سال جاری در چین برگزار می شود، خبر داد.

وی در این خصوص گفت: مسابقات جام بین قاره ای که از 23 اسفند ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد، آخرین فرصتی است که تیم ها می توانند کلاس بندی بازیکنان جدید خود را برای رقابت های پارالمپیک 2016 به تایید برسانند و پس از آن فرصتی برای این امر وجود نخواهد داشت.

رضایی خاطر نشان کرد: به همین دلیل و برای اینکه دستمان برای انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی برای پارالمپیک باز باشد، در این اعزام، از بازیکنانی استفاده کردیم که تجربه حضور در مسابقات جهانی را ندارند و از ترکیب 12 نفره، تنها 4 تا 5 نفر تجربه ی مسابقات جهانی را دارند و مابقی از بهترین های تیم های ملی الف و ب هستند که برای تایید کلاس بندی به این مسابقات اعزام می شوند.

سرمربی تیم ملی افزود: هر چه بر تعداد بازیکنان کلاس بندی شده ما افزوده شود، به همان اندازه میزان رقابت و انگیزش برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی نیز افزایش می یابد و ملی پوشان تلاش می کنند با به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد، حضور خود ار در ترکیب نهایی تثبیت کنند.

رضایی با اشاره به گزارش اخیر سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک درخصوص والیبال نشسته ایران گفت: در این گزارش از رمضان صالحی که عنوان بهترین لیبروی والیبال نشسته جهان در مسابقات پارالمپیک لندن و نیز مسابقات جهانی را از آن خود کرده است، یاد شده بود و البته باید گفت که تعداد زیادی از بازیکنان ملی پوش والیبال نشسته کشورمان در زمره بهترین های جهان هستند و این افتخار بزرگی برای والیبال نشسته ایران و ورزش جانبازان و معلولین است.

وی در پایان اعلام کرد: اردوی بعدی تیم ملی در فاصله بین دو نیم فصل لیگ برتر والیبال نشسته برگزار خواهد شد و بعد از آن تا زمان اعزام به مسابقات بین قاره ای در چین، دو مرحله دیگر اردوی در پیش خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز