با مدیریت شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور

پایان بازسازی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۸:۳۹
کد خبر: ۳۵۱۳۳۲
پایان بازسازی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی
بازسازی سالن 12 هزار نفری آزادی انتهای هفته جاری به پایان می رسد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عملیات بازسازی سقف سالن 12 هزار نفری آزادی که از چندی قبل آغاز شده بود، انتهای هفته جاری به پایان می رسد.

به گفته محمد عباسی معاون فنی مهندسی شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور، سقف سالن 12 هزار نفری آزادی که بیش از 4 دهه قبل با ترکیبی از یونولیت، عایق و روکش پلاستیکی قابل انعطاف، ساخته شده بود، به مرور زمان دچار آسیب های جدی شد تا جایی که موجب نشت آب از سقف به داخل سالن می شد. با توجه به در پیش بودن فصل زمستان ضرورت بازسازی سقف احساس می شد و در نهایت با هماهنگی صورت گرفته توسط بخش فنی و مهندسی مجموعه آزادی، اقدامات لازم آغاز و تا انتهای هفته جاری به پایان می رسد.

فرهاد نیکوخصال مدیرمجموعه ورزشی آزادی نیز با تایید این خبر عنوان داشت: تا پایان همین هفته مرمت و بازسازی سقف سالن 12 هزار نفری آزادی به پایان می رسد و پس از آن نیز مرمت و بازسازی استخر مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد.

لازم به یادآوری است که پیش از آغاز لیگ جهانی والیبال سال 2015، مرمت وبازسازی قسمت های مختلف سالن 12 هزار نفری آزادی از جمله کفپوش، رنگ آمیزی، سکوها، نور، صوت، اسکوربرد و ... صورت پذیرفت. در مرحله نهایی نیز عملیات بازسازی سقف سالن آغاز گردید که تا انتهای هفته جاری به پایان می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز