تیم امید می‌تواند به المپیک صعود کند

نجف‌نژاد: حال پورحیدری خوب است/ استقلال باید شاداب‌تر بازی کند

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۷:۱۵
کد خبر: ۳۵۱۴۴۱
نجف‌نژاد: حال پورحیدری خوب است/ استقلال باید شاداب‌تر بازی کند
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از سرپرست استقلال عیادت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مقداد‌ نجف‌نژاد پس از عیادت از منصور پورحیدری اظهار داشت: وضعیت پورحیدری خوب است. با پزشک او صحبت کردم و خیلی ابراز رضایت می‌کرد و گفته که اگر پورحیدری آمادگی داشته باشد می‌تواند از بیمارستان مرخص شود.

وی افزود: پورحیدری پیگیر بازی با تراکتورسازی تبریز است اما به او گفتم که پیغام شما به بازیکنان رسیده و بهتر است استراحت کنید. پورحیدری دغدغه خدمت دارد اما او بداند که جایگاه و شأنش حفظ خواهد شد. او در عرصه مربیگری و جاهای دیگری که بوده افتخارات زیادی را به دست آورده است.

رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص وضعیت این تیم گفت: استقلال باید بهتر از این بدرخشد و شاداب‌تر بازی کند. تیمی که صدر جدول قرار دارد باید قوی‌تر بجنگد، توقع هواداران و من این است که تیم تماشاگرپسند بازی کند. ما در هر دو جام امید داریم و تیم باید خیلی بهتر از این بجنگد.

نجف‌نژاد در رابطه با وضعیت آکادمی عنوان کرد: فردا ساعت 12 جلسه هیئت مدیره تشکیل خواهد شد که هم بحث تقویت تیم را خواهیم داشت و هم بحث آکادمی، در مورد تقویت تیم همه چیز را برعهده سرمربی گذاشته‌ایم و سرپرست باشگاه نیز همه توان خود را برای جذب بازیکنان موردنظر به کار می‌گیرد. کار هیئت مدیره نیز سیاست‌گذاری است اما مدیرانی داریم که از بزرگان فوتبال کشورمان بوده و حتی مسائل فنی را ریز به ریز بررسی می‌کنند. 

وی در واکنش به اظهارات علی نظری جویباری مبنی بر اینکه هیچ فردی برای فعالیت در نقل و انتقالات به او چیزی نگفته است، گفت: همه مسئولیت بر عهده سرپرست باشگاه است و او تیم خودش را خواهد داشت. نظری جویباری و بهرام امیری به باشگاه کمک کردند و از این پس نیز کمک می‌کنند. 

نجف‌نژاد در خصوص سفر استقلال به سوئد برای فروردین سال آینده و برگزاری بازی دوستانه تصریح کرد: نتیجه را باید به وزارت ورزش و جوانان اعلام کند، از ما دو درخواست شده بود که به هر دو درخواست جواب داده‌ایم. 

رئیس هیات مدیره استقلال در مورد وضعیت اسپانسر دوم استقلال خاطرنشان کرد: کاری به اسپانسر دوم نداریم. کار  ما با اسپانسر اصلی خودمان است که تا به امروز کار خود را انجام داده است.

وی در خصوص اینکه بحث فساد در فوتبال از سوی مجلس قرائت نمی‌شود، گفت: شاید در ورزش فساد داشته باشیم ولی به اندازه‌ای نیست که آن را بزرگ می‌کنند، اینکه بخواهیم با جهت‌گیری صحبت کنیم درست نیست. بهتر است این مسئله را بزرگ نکنیم.

نجف‌نژاد در واکنش به اظهارات حبیب کاشانی مدیرفنی تیم امید مبنی بر اینکه فضای کشور المپیکی نیست، گفت: این مسئله را قبول دارم، خودمان نیز در این خصوص بحثی داشتیم و قرار است با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک جلسه‌ای را در این زمینه برگزار کنیم. توقع ملت ایران این است که بیشتر به وضعیت تیم المپیک رسیدگی شود. آن چیزی که ما مشاهده می‌کنیم المپیکی نیست. 

وی افزود: تیم امید می‌تواند به المپیک صعود کند، مجلس آمادگی این را دارد که به بررسی وضعیت تیم امید بپردازد. دغدغه فراکسیون ورزش و 252 نماینده مجلس شورای اسلامی کمیته ملی المپیک است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز