به دلیل برگزاری رقابت های لیگ

اردوی تیم ملی وزنه برداری به تعویق افتاد

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۹:۱۹
کد خبر: ۳۵۱۴۵۹
اردوی تیم ملی وزنه برداری به تعویق افتاد
وزنه بردارهای ملی پوش بدون مشکل و دغدغه خاصی می توانند در هفته چهارم لیگ روی تخته بروند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حالی‌که پیش از این قرار بود نخستین اردوی المپیکی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان در کمپ تمرینی تیم‌های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور 13 وزنه‌بردار برگزار شود این اردو به دلیل همزمانی با هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور و الزام حضور ملی‌پوشان در این هفته از مسابقات با هماهنگی کادرفنی و کمیته لیگ به هفته آینده موکول شد.

بر این اساس و طبق نظر سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زمان آغاز اردوی المپیکی ملی‌پوشان کشورمان به هفته آینده (چهارشنبه 9 دی ماه) تغییر یافت. با این حساب 13  وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان که در تیم‌های مختلف حاضر در لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور عضویت دارند بدون مشکل و دغدغه خاصی می‌توانند در هفته چهارم لیگ برای تیم‌های خود روی تخته رفته و امتیاز آوری کنند.

هفته چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر اهواز و باشگاه مناطق نفت خیز جنوب طی روزهای 6 و 7 دی ماه، با حضور 7 تیم مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری اهواز، نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی همدان، رعد پدافند، ذوب آهن اصفهان و یاسین پیشروی قم  دراستان خوزستان برگزار می‌شود.

 

نظر شما