مرور کارهای ترکیبی و ارسال از جناحین در برنامه تمرینی امیدها

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۵:۱۶
کد خبر: ۳۵۱۴۷۲
مرور کارهای ترکیبی و ارسال از جناحین در برنامه تمرینی امیدها
تمرین نوبت صبح تیم فوتبال امید در هوایی کاملا آفتابی در ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تعدادی از مسولان ورزش استان و برخی از هواداران فوتبال با حضور در ورزشگاه خلیج فارس به تماشای تمرین تیم امید پرداختند.

در ابتدای تمرین، محمد خاکپور دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه تمرینی را تشریح کرد.

حسین فاضلی هافبک تیم سپاهان به دلیل مصدومیتی که در تیم باشگاهی اش به وجود آمده بود، نتوانست در تمرین امروز صبح شرکت کند.

در غیاب کن استید -مربی بدنساز تیم امید که به دلیل عدم صدور روادید، نتوانست وارد ایران شود، هادی طباطبایی وظیفه گرم کردن بازیکنان را بر عهده داشت. در این بخش تمرین، طباطبایی حرکات با توپ متنوعی را برای بازیکنان در نظر گرفته بود که در چند بخش مختلف برگزار شد. ضمن اینکه سعید عزیزیان نیز وظیفه گرم کردن دو دروازه بان حاضر در اردو را بر عهده داشت.

برنامه اصلی تمرین امروز به مرور کارهای ترکیبی و ارسال از جناحین اختصاص داشت. بازیکنان در دو گروه و از میانه میدان با انجام کارهای ترکیبی، موقعیت ارسال را برای بازیکنان کناری بوجود می آوردند. در این بخش از تمرین محمد خاکپور و طباطبایی بر دقت و تمرکز در پاس ها، ارسال و زدن ضربات آخر داشتند و بارها نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کردند.

خبرنگاران شبکه های مختلف سیما که در محل تمرین حضور داشتند، در پایان تمرین با محمد خاکپور و برخی بازیکنان مصاحبه انجام دادند.

تمرین نوبت عصر ملی پوشان ساعت۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیج فارس برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز