رقابت‌های کاتای قهرمانی آسیا-تایلند؛

کاتاروهای ایران روی سکوی سوم آسیا

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۹:۲۸
کد خبر: ۳۵۱۷۲۶
برای تیم ملی کشورمان محمد حسن سالاری و محمد رضا صحرایی در گوشین جوتسو کاتا موفق به کسب مدال نقره شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پنجمین دوره رقابتهای کاتای قهرمانی آسیا با کسب 5 مدال نقره و برنز و عنوان سومی برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

این دوره از مسابقات روز یکشنبه با جضور تیم های از 9 کشور به میزبانی تایلند در دانشگاه بانکوک برگزار شد که در نهایت تیم ملی کشورمان که با نفرات دوم و سوم خود در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب یک مدال نقره و چهار برنز روی سکوی سوم آسیا ایستاد. ژاپن با 5 طلا قهرمان شد و کره جنوبی با سه مدال نقره عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. 

برای تیم کشورمان محمد حسن سالاری و محمد رضا صحرایی در گوشین جوتسو کاتا موفق به کسب مدال نقره شدند. در این بخش ژاپن قهرمان شد و تایلند برنز گرفت. در ناگه نو کاتا ژاپن طلا گرفت. کره جنوبی نقره کسب کرد و تیم ملی کشورمان با ترکیب فتح اله فریدی وثوق و حمید رضا کریمی ناصر موفق به کسب  مدال برنز شدند. 

 سید سینا موسوی و مهدی محمدی در جونو کاتا پس از ژاپن و تایلند ،مدال برنز را به خود اختصاص داد.  در کاتا منو کاتا محمد علی وحید و رضا صفی روی سکوی سوم ایستادند. در این کاتا هم ژاپن و کره مدالهای طلا و نقره را کسب کردند. علیحسین میرزایی و فرزاد ناطق پور در کیمه نو کاتا مدال برنز کسب کردند. در این کاتا هم سکوی اول و دوم به ژاپن و کره رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز