نمی‌خواستیم ترکیب و تاکتیک خودمان را مشخص کنیم

ناظم الشریعه: دنبال کسب قهرمانی برای افزایش روحیه بازیکنان بودیم

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵:۴۳
کد خبر: ۳۵۱۷۲۹
ناظم الشریعه: دنبال کسب قهرمانی برای افزایش روحیه بازیکنان بودیم
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از کسب قهرمانی در تورنمنت 4 جانبه چین به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد ناظم ‌الشریعه در خصوص دیدار روز گذشته شاگردانش مقابل تیم ملی چین گفت: به هرحال چین میزبان این مسابقات بود و از حضور تماشاگرانش سود برد. البته علیرغم اینکه شرایط سخت بود آنها نتوانستند پیروز مسابقه شوند و دلیل اینکه ما هم با همه توان مقابل آنها ظاهر نشدیم، این بود که نمی خواستیم برای بازیهای قهرمانی فوتسال آسیا ترکیب و تاکتیک خودمان را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: به هرحال نتیجه مورد نظر ما کسب قهرمانی در این مسابقات بود تا با روحیه بالا به ازبکستان برویم. ضمن اینکه بیشتر از این نمی خواستیم به بازیکنان فشار بیاوریم، چراکه بازیکنان باید در هفته های پایانی لیگ بطور کامل در اختیار باشگاه هایشان باشند و با توجه به اینکه به هدف خود رسیده بودیم، صرفا دقایق پایانی بازی را به حفظ میدان و نتیجه اختصاص دادیم. چراکه قهرمانی ما مسجل شده بود و نمی خواستیم بازیکنان دچار مصدومیت شوند.

وی همچنین درباره پیروزی ۵ بر یک شاگردانش مقابل مکزیک گفت: مکزیک تیم قدرتمندی بود ولی ما توانستیم با اقتدار این تیم را شکست دهیم و بطورکلی بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به پیروزی ۱۵ بر دو مقابل میانمار در دیدار نخست هم بیان کرد: تیم میانمار را با اختلاف بسیار زیادی شکست دادیم. خیلی‌ها گفتند میانمار، تیم ضعیفی است اما دیدید که چین با نتیجه ۴ بر ۳ و فاصله‌ای نزدیک موفق شد حریف خود را شکست دهد.

ناظم الشریعه در پایان درباره نزدیک بودن مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا گفت: همه تیم‌ها پیشرفت زیادی کرده‌اند. نمی‌خواهم حریفان خود در این مسابقات را بزرگ کنم ولی هر ۳ تیم حاضر در تورنمنت چین، تیم‌های خوبی بودند و درکل این مسابقات برای ما مفید بود چراکه امکانات و شرایط خوبی برای ما وجود داشت. در واقع ما به این بازی‌ها به چشم دیدارهای تدارکاتی برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا نگاه کردیم و در نهایت به هدف خود رسیدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز