نمایش هوندا بسیار خوب بود

میهایلوویچ: اطمینان داشتم پیروز می‌شویم

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۷:۵۳
کد خبر: ۳۵۱۸۲۹
میهایلوویچ: اطمینان داشتم پیروز می‌شویم
سرمربی تیم فوتبال آث میلان اعلام کرد زمانی که تیمش عقب بود، حسی به او می‌گفته در این دیدار پیروز می‌شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، میلان در هفته هفدهم سری A در ورزشگاه خانگی فروسینونه به میدان رفت و هر چند با یک گل از حریفش عقب افتاد اما در نهایت توانست با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد.

سینیشا میهایلوویچ در نشست خبری بعد از بازی گفت: بر این باور هستم که میلان بازی خوبی به نمایش گذاشت و با شایستگی، سه امتیاز این دیدار را به دست آورد. در نیمه نخست با یک گل عقب افتادیم و این در حالی بود که فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم، کنترل بازی را در اختیار داشتیم و به همین خاطر هم بود که توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: بعد از پایان نیمه نخست به بازیکنان گفتم آرامش‌شان را حفظ کنند چون دلیلی برای نگرانی وجود نداشت. اطمینان داشتم پیروز بازی می‌شویم. در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و با شایستگی، سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. بسیار خوشحالم که با ارائه یک بازی خوب، به پیروزی رسیدیم. با فرصتی که در اختیار ما گذاشته می‌شود، می‌توانیم به خوبی خودمان را تقویت کنیم. امیدوارم در این مدت، بازیکنان آسیب دیده هم به شرایط بازی برگردند. در کل باید بگویم خوشحال هستیم و تعطیلات کریسمس بسیار خوبی در انتظار ما است.

سرمربی میلان در پایان سخنانش به ستایش از کیسوکه هوندا، ستاره ژاپنی تیمش پرداخت و گفت: هوندا از نظر هجومی بسیار خوب کار کرد و پنج بار هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار دارد. اگر او همین‌طور بازی کند، در هر دیداری به میدان خواهد رفت. او برای رسیدن به جایگاه اصلی، زیاد صبر کرد و امیدش را از دست نداد. او امسال زیاد بازی نکرد اما با چنین نمایش‌هایی می‌تواند به ترکیب اصلی میلان برگردد.

میلان با این پیروزی، 28 امتیاز شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد و الان با صدر جدول رده بندی هشت امتیاز اختلاف دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز