محمدرضا خلعتبری در گفتگو با برنا:

نمی‌دانم به چه طلسمی گرفتار شده‌ایم/ نه پرسپولیس و نه تیم دیگری، در سپاهان می‌مانم

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۵۱۹۰۴
نمی‌دانم به چه طلسمی گرفتار شده‌ایم/ نه پرسپولیس و نه تیم دیگری، در سپاهان می‌مانم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: ما زحمت زیادی می‌کشیم و خودمان هم نمی‌دانیم به چه طلسمی دچار شده‌ایم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا خلعتبری اعتقاد دارد جایگاهی که سپاهان در آن قرار گرفته در شان این تیم و بازیکنان آن نیست. او از شرایط تیمش ابراز ناراحتی می کند اما می گوید سپاهان دوباره به جمع مدعیان برمی گردد و دوباره در کوچه این تیم هم عروسی می شود! گفتگوی مهاجم سپاهان با خبرنگار برنا را در ادامه می خوانید.

*از شرایط متفاوت سپاهان در نیم فصل بگو. تیمی که لیگ را خوب شروع کرد در آخر در رده هشتم قرار گرفت؟

واقعا متاسفم و ناراحت. می دانم هواداران سپاهان چقدر از جایگاه ما ناراحت هستند اما خود بازیکنان از همه ناراحت تر هستند و متعجب مانده اند که چرا این قدر بدشانس هستیم. بدشانسی ها پشت سر هم برای سپاهان اتفاق افتاد و انگار همچنان هم ادامه دار است. اول فصل که پادوانی و شیمبا را از دست دادیم و بعد هم که احسان حاج صفی رفت و بدشانسی در بازیها دست از سر ما برنداشت. چند هفته مصدومان زیادی هم داشتیم و بارها شد که کادر فنی برای تعویض کردن هم مشکل داشت. همه اینها به اضافه برخی حاشیه ها دست به دست هم داد که نتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

*قبول داری بازیکنان سپاهان تمرکز لازم را ندارند و موقعیت های زیادی را از دست می دهند؟

متاسفانه همین طور است. باعث تاسف است که موقعیت های صد در صد گل را از دست می دهیم. نمی دانم واقعا چه اتفاقی می افتد که این قدر راحت فرصت ها از دست می روند. مگر در یک بازی فوتبال چند موقعیت گل به دست می آید که ما بخواهیم همه آنها را از دست بدهیم؟ خودمان هم مانده ایم که چه اتفاقی برای تیممان افتاده است. این مشکل باید زودتر حل شود. مثلا در همین بازی با پدیده که در دقایق آخر گل خوردیم اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم برد پرگلی به دست می آوردیم.

*جایگاه هشتمی سپاهان را چطور می بینی؟

این جایگاه اصلا در شان باشگاه سپاهان و بازیکنان نیست. ما زحمت زیادی می کشیم و خودمان هم نمی دانیم به چه طلسمی دچار شده ایم. مطمئن باشید این جایگاه قطعی نیست و در نیم فصل دوم سپاهان را دوباره همان تیم قدرتمند و مدعی خواهید دید. سپاهان تیمی نیست که بتواند در میانه جدول سر کند و ما عادت به بالا نشینی داریم. پارسال هم در حالی قهرمان شدیم که روی کاغذ کمترین شانس را داشتیم و کسی ما را مدعی به حساب نمی آورد. مطمئنم با حل مشکلات، سپاهان به روزهای اوجش برمی گردد و همان تیم قدرتمند می شود. چون ما چیزی کمتر از تیم های مدعی نداریم و بازیکنان بزرگی داریم که دوباره تیم را بالا می کشند.

*کار کردن با استیماچ چطور است؟

استیماچ مربی بزرگی است که استقلال هم در ابتدای فصل به دنبال استخدام او بود. فکر می کنم باید بیشتر به او فرصت داد و با 4 هفته نباید درباره اش قضاوت کرد. استیماچ به زمان نیاز دارد و من به آینده او با سپاهان خوشبین هستم.

*فکر می کنی هواداران سپاهان تا کجا نتایج بد این تیم را تحمل کنند؟

امیدوارم که با شروع نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و از شرمندگی هواداران بیرون بیاییم. تماشاگران واقعی سپاهان تحت هر شرایطی پشت تیم هستند و از ما حمایت می کنند. آنها می دانند سپاهان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر است و شاید در مقطعی از فصل افت کند و این برای هر تیمی پیش می آید. حساب تماشاگران سپاهان از تماشاگرنماهایی که حاشیه ایجاد می کنند جدا است و آنها همیشه پشت تیم هستند.

*ظاهرا قرار است در نیم فصل از سپاهان جدا شوی؟

این اخبار فقط در رسانه ها مطرح شده و اصلا چنین قصدی ندارم. من در سپاهان راحت هستم و می خواهم در نیم فصل دوم به تیمم کمک کنم. باز هم تاکید می کنم قصد جدایی از سپاهان را ندارم و تا پایان قراردادم در این تیم می مانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز