آرسنال ۲-۱ منچسترسیتی؛

توپچی‌ها علیه سیتیزن‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۴:۵۰
کد خبر: ۳۵۲۱۱۱
آرسنال در دیداری حساس و خانگی از هفته هفدهم لیگ برتر از سد منچسترسیتی گذشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در آخرین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن آرسنال در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

اولین خطر جدی را منچسترسیتی در دقیقه 22 ایجاد کرد که ضربه کوین دی بروین به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت و جایی در چارچوب دروازه میزبان نداشت ولی سیتی که بدون کمپانی مصدوم بازی می کرد باز هم نشان داد دفاع متزلزلی دارد. در نیمه نخست و در دقیقه 33 تئو والکات توانست به زیبایی دروازه سیتی را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

در ثانیه های پایانی نیمه نخست اوزیل که پاس اول گل را فراهم کرده بود اینبار با یک پاس عمقی ژیرو را صاحب توپ کرد تا این بازیکن فرانسوی گل دوم تیمش را به ثمر برساند شاگردان ونگر 2-0 برنده به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم، پیگرینی فابیان دلف را از بازی بیرون کشیده و استرلینگ را به میدان فرستاد اما این تغییرات نیز حاصلی در روند کلی بازی نداشت و آرسنال با برنامه همه چیز را طبق خواسته خود پیش می برد. یکبار نیز رمزی یک موقعیت را از دست داد تا در ادامه یحیی توره به زیبایی یکی از گل های خورده را پاسخ بدهد تا این دیدار با برتری 2 بر یک آرسنال به پایان برسد و آرسنال با کسب 3 امتیاز در کورس قهرمانی باقی بماند.

نظر شما