نقاط ضعف‌مان را خیلی سریع برطرف می‌کنیم

رحمتی‌پور: تمرکزمان را از دست داده بودیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۵۲۱۲۸
رحمتی‌پور: تمرکزمان را از دست داده بودیم
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: یکسری اشتباه‌ها داشتیم اما توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و در نیمه دوم بهتر کار کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ بسکتبال دو تیم بسکتبال نیروی زمینی و شیمیدر به مصاف هم رفتند که در یک مسابقه نزدیک شیمیدر با حضور بازیکن خارجی اش به سختی و با نتیجه 58 بر 51 به پیروزی رسید.

جواد رحمتی پور سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر درباره این بازی اظهار داشت: بازی بسیار دشواری بود که بازیکنانم توانستند با جنگندگی و تلاش بسیار زیاد به برتری برسند. همه نفرات خوب کار کردند و در نهایت برنده میدان شدند. البته ما بازی را خوب شروع نکردیم و یکسری اشتباه ها داشتیم اما توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و در نیمه دوم بهتر کار کنیم.

او ادامه داد: با آغاز کوارتر سوم توانستیم اشتباه‌هایمان را جبران کنیم و با کاهش فاصله امتیازی و استفاده از موقعیت هایمان برنده میدان شویم. با این حال معتقدم بازی زیاد خوبی نبود. باید سعی کنیم تا نقاط ضعفمان را خیلی سریع برطرف کنیم تا در ادامه مسابقات دوباره چنین شرایطی برایمان ایجاد نشود.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در پاسخ به این سوال که دلیل ناهماهنگی تیمش در نیمه نخست چه بود، ادامه داد: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و از حریف عقب افتادیم. همین موضوع باعث شد تا بازیکنان از نظر روانی تحت فشار قرار بگیرند و برای جبران نتیجه تلاش کنند. کمی تمرکز کم شده بود اما با آغاز نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. از طرف دیگر باید به بازیکن خارجی تیم فرصت می‌دادیم تا در زمین باشد و در شرایط مسابقه قرار بگیرد. او هنوز هماهنگ نشده و همین مساله در کار تیمی ما تاثیرگذار بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز