برخی از سوت‌های داوری به سود شیمیدر بود

اسلامی: جوانی و کم تجربگی کار دستمان داد

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۵۲۱۳۷
اسلامی: جوانی و کم تجربگی کار دستمان داد
سرمربی نیروی زمینی گفت: ما برای بردن آمده بودیم و تا آخرین لحظه نیز مبارزه کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال تیم شیمیدر در یک بازی نزدیک میهمان خود نیروی زمینی را شکست داد.

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی نیز با ابراز رضایت از عملکرد تیمش اظهار داشت: حریف ما جزو مدعیان است و بازیکن خارجی نیز داشت و آمده بود تا برنده شود اما دیدید که بازیکنان جوان ما چقدر خوب کار کردند و از همان ابتدا اجازه ندادند بازیکنان موثر شیمیدر کاری انجام دهند. ما برای بردن آمده بودیم و تا آخرین لحظه نیز مبارزه کردیم اما جوانی و کم تجربگی کار دستمان داد و نتیجه را واگذار کردیم. البته در نیمه دوم برخی سوت های داوری هم به سود شیمیدر بود اما نمی‌خواهم بگویم بر نتیجه تاثیرگذار بود.

او ادامه داد: نکته‌ای که در تیم ما وجود دارد رشد بازی به بازی است. ما تیم دوم جدول را آزار دادیم و تا آستانه پیروزی نیز پیش رفتیم. با این حال می‌دانم که اشتباه‌هایی داریم که باید جبرانشان کنیم. بازیکنان من واقعا تلاش می کنند و نشان داده‌اند از ابتدای فصل چقدر رشد کرده‌اند.

سرمربی نیروی زمینی همچنین گفت: در هفته آینده باید به مصاف شهرداری گرگان برویم. بازی بسیار دشواری داریم. باید در خانه حریف به میدان برویم و با تمام قدرت بجنگیم.

نظر شما