تنها مشکلمان در اردو نبود پیست ۲ کیلومتری است؛

ملائی: هدفم رفتن به المپیک است/ شرایط بدنی خوبی دارم

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۲:۵۵
کد خبر: ۳۵۲۲۱۵
ملی پوش روئینگ گفت:توان حضور در هر یک از مواد سنگین و سبک وزن را دارم و بسته به شرایط تمرینی، تست ها و صلاحدید مربی ارنج خواهم شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نازنین ملائی، ملی پوش تیم ملی روئینگ در خصوص شرایط اردوی تیم ملی صحبت کرد.

وی با اشاره به آغاز تمرینات استقامتی در اولین مرحله اردوی برون مرزی این تیم اظهار داشت: اوایل بهمن ماه اردوی برون مرزی در هلند خواهیم داشت و تمرینات مسافت طولانی را آغاز می کنیم.

نازنین ملائی با مطلوب توصیف کردن شرایط تمرینات زمستانی افزود: تمرینات هوازی و بدنسازی خوبی داشتیم و نسبت به این مقطع زمانی شرایط ایده آلی داریم. امیدوارم در ادامه نیز شرایط به همین ترتیب طبق برنامه ها پیش برود تا بتوانیم با بهترین کیفیت در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم.

وی با اعلام این مطب که دریاچه آزادی بهترین محل برای تمرینات این تیم است خاطرنشان کرد: در دریاچه آزادی شرایط خوبی داریم تنها مشکل پیست 2 کیلومتری است که در ایران نداریم اما از دیگر جهات اینجا بهترین مکان برای تمرین کردن در کشورمان است.

ملائی با اشاره به توان حضورش در هر 2 ماده سنگین وزن و سبک وزن تصریح کرد: شرایط بدنی من به نحوی است که به راحتی می توانم وزن کم کنم اما توان حضور در هر یک از مواد سنگین و سبک وزن را دارم و بسته به شرایط تمرینی، تست ها و صلاحدید مربی ارنج خواهم شد.

وی افزود: مسابقات انتخابی المپیک آسیا در 2 ماده تکنفره سنگین وزن و دونفره سبک وزن انجام می شود و اکنون خیلی زود است که بخواهیم بگوییم در کدام ماده پارو خواهم زد.

ملائی تاکید کرد: ما از پیش از بازیهای آسیایی اینچئون به طور مداوم در اردو هستیم و حتما بهترین نتیجه حضور در المپیک خواهد بود. امیدوارم این تلاش چندین ساله با کسب سهمیه المپیک به بار بنشیند و مزد زحماتم را بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز