احسانی: با مطالعه و پشتکار می‌توان آینده خوبی را در ورزش بانوان شاهد بود

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۴:۳۸
کد خبر: ۳۵۲۲۸۲
احسانی: با مطالعه و پشتکار می‌توان آینده خوبی را در ورزش بانوان شاهد بود
رئیس کمیته آموزش در مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری فوتسال بانوان فیفا گفت: از شما مربیان می خواهم که پس از آموزش، مطالعه و پشتکار را فراموش نکنید تا در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد احسانی رئیس کمیته آموزش گفت: کمیته آموزش برای برگزاری کلاسهای آموزشی اهداف خاصی را تعیین کرده است. یکی از اهداف ما آموزش مربیان شهرستانی بوده و در این راستا، دوره مربیگری فوتسال بانوان فیفا را برگزار کردیم تا شاهد رشد فوتسال و یا فوتبال و هر رشته دیگری باشیم. مطمئنا مربیان بسیار خوبی از دل شهرستانها پیدا می شود که می تواند به توسعه این رشته کمک کند.

وی در ادامه بیان کرد: بلافاصله بعد از برگزاری این دوره ها، کرس های پیشرفته دیگری را  برای مربیان تیم های ملی برگزار می کنیم تا مربیان را در سطح و شرایط مناسب قرار دهیم. خوشبختانه در فوتسال بسیار پیشرفته تر هستیم و کارهایی که شما مربیان در استانهای خود انجام می دهید، باعث خواهد شد تا رشد داشته باشید.
 
رئیس کمیته آموزش ادامه داد: امیدوارم از حضور در این دوره بهترین استفاده را ببرید و در شهرهای خود بهترین اجرا را داشته باشید.در سالی 94، بیشترین دوره ها برای بانوان بوده و با حضور بهترین مدرسان، سعی کردیم که دانشتان را به روز کنیم.
 
احسانی گفت: مهمترین موضوع از نظر من این است که باید مطالعه کنید، پیشتکار داشته باشید و با خلاقیتهای خود مکشلات را از بین ببرید و بتوانید برنامه های خود را در رشته فوتسال به خوبی اجرا کنید.
 
وی در پایان گفت: در بخش های دروازه بانی، بدنسازی، فوتسال و فوتبال کلاسهای جداگانه ای را برگزار کرده ایم و از این پس نیز دوره های مختلفی را تشکیل خواهیم داد تا بتوانید با علم به روز پیش روید و در نهایت شاهد موفقیت ورزش فوتسال بانوان باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز