مراحل بعدی اردو ورزشکاران ریزش خواهند داشت؛

بهزادی: از بهترین ها استفاده خواهیم کرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۵۲۲۹۲
بهزادی: از بهترین ها استفاده خواهیم کرد
نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: مرحله بعدی با تعداد کمتر و کیفیت بالاتر برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص برگزاری اردوی جوانان دختران صحبت کرد.

پریسا بهزادی در این خصوص اظهار داشت: این نخستین مرحله اردوی دختران جوان دوومیدانی برای حضور در رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا بود، که خوشبختانه پربار هم برگزار شد. ترتیبی دادیم که ورزشکاران درتست های آمادگی جسمانی آکادملی ملی المپیک شرکت کردند و مربیان از وضعیت شاگردان خود با خبر شدند.

وی افزود: در این گروه چند ورزشکار از رده های سنی نوجوانان و نونهالان که از استعدادهای دوومیدانی بودند نیز حاضر شدند. اما قطعا در مراحل بعدی ورزشکاران حاضر در اردو ریزش خواهند داشت و مرحله بعدی با تعداد کمتر و کیفیت بالاتر برگزار خواهد شد.

بهزادی گفت: در روز پایانی اردو نیز دو کلاس مبارزه با دوپینگ، مکمل ها و مواد نیروزا و همچنین علم تمرین برگزار شد که برای تدریس این دو کارگاه از اساتید با تجربه ای چون خانم دکتر دادگستر و آقای نعیما خواجوی دعوت کردیم. ورزشکاران با حضور دراین کارگاهها با آگاهی بیشتری تمرین و از مکمل های ورزشی استفاده می کنند. 

وی در پایان افزود: نکته قابل توجه این اردو این بود که خانم شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش، با توجه به اهمیت برگزاری اردو برای جوانان، در مجموعه آفتاب انقلاب حاضر شدند و از نزدیک از تمرینات دختران دیدن کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز