می‌خواهم جای خود را در تیم ملی تثبیت کنم

جاهدی: برای کسب سهمیه پاراالمپیک مصمم هستم

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۰:۱۵
کد خبر: ۳۵۲۳۷۱
ملی پوش آب های آرام گفت: با توجه به نتایجی که در میلان بدست آمد و شرایط و رکورد خودم احتمال کسب سهمیه ام بسیار بالا است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اسلام جاهدی ملی پوش تیم ملی آب های آرام معلولین در خصوص برنامه هایش برای کسب سهمیه المپیک ریو صحبت کرد.

وی با اشاره به پیگری تمرینات پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان میلان با هدف کسب سهمیه پاراالمپیک اظهار داشت: از اواخر شهریورماه اردوهای آمادگی را آغاز کردیم چون آن موقع قرار بود مسابقات قهرمانی آسیا در بخش معلولین نیز برگزار شود اما پس از لغو این رقابت ها اردوها تعطیل نشد چرا که زمان زیادی تا مسابقات انتخابی سال آینده نداشتیم.

اسلام جاهدی در خصوص روند فعلی تمرینات خود گفت: در حال حاضر به همراه 2 هم تیمی ام تمرینات استقامتی در مسافت طولانی و تمرینات بدنسازی و قدرتی را انجام می دهیم و از اوایل بهمن ماه نیز کم کم وارد فاز سرعت می شویم.

وی از احتمال برپایی اردوی بهمن ماه تیم معلولین در کیش خبر داد و افزود: به دلیل سرمای هوا در تهران و با توجه به تست انتخابی اسفند ماه باید در محلی با هوای گرم تر تمرینات را دنبال کنیم که با نظر سرمربی و فدراسیون احتمالا در کیش اردویی خواهیم داشت تا تمرینات سرعتی را در آنجا آغاز کنیم.

جاهدی در خصوص مسابقات انتخابی پاراالمپیک در سال آینده بیان کرد: مسابقات انتخابی ما در اواخر اردیبهشت ماه در رقابت های قهرمانی جهان دویسبورگ آلمان برگزار خواهد شد که در کلاس من 4 قایق سهمیه می گیرند. با توجه به نتایجی که در میلان بدست آمد و شرایط و رکورد خودم احتمال کسب سهمیه ام بسیار بالا است.

این ملی پوش تیم ملی آبهای آرام معلولین عدم کسب سهمیه اش در مسابقات میلان را ناشی از بدشانسی و گم شدن تجهیزات اختصاصی اش در پرواز دانست و عنوان کرد: در قایق معلولین صندلی و زانوبند اختصاصی نقش بسیار مهمی در کیفیت پاروزنی دارد. متاسفانه در پرواز میلان چمدانم گم شد و مجبور شدم از همان جا تجهیزات جدید تهیه کنم که نتوانستم خوب پارو بزنم.

وی ادامه داد: با این حال در فینال B ششم شدم که نسبت به سال قبل در مسکو نتیجه بهتری بود. 6 قایق در میلان سهمیه گرفتند و با توجه به رکورد دیگر قایق ها در حال حاضر 6 رقیب هستیم که احتمال کسب سهمیه دارند و شرایط من با توجه به تمرینات، رکورد و میزان آمادگی ام بسیار خوب است و برای کسب سهمیه مصمم هستم.

جاهدی با اشاره به تست انتخابی تیم ملی در اسفند ماه تصریح کرد: رقبای خوبی در ایران دارم که برای حضور در تیم ملی باید در تست انتخابی اواخر سال با آن ها مسابقه دهم. امیدوارم با تلاش بیشتر و انجام تمرینات مستمر در اردو باقی بمانم و علاوه بر آن به عنوان نماینده شایسته ای از کشورمان در مسابقات انتخابی شرکت کنم و موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک شوم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز