باشگاه شهرداری ارومیه نگاه ویژه ای به والیبال نشسته دارد

صائبی: در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۱:۱۲
کد خبر: ۳۵۲۴۳۸
صائبی: در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت
سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه گفت: شرایط بهتری به نسبت نیم فصل اول خواهیم داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در آستانه پایان رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر والیبال نشسته، فرید صائبی، سرمربی تیم شهرداری ارومیه، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص حضورش به عنوان سرمربی در این تیم گفت: رشته والیبال در شهر ارومیه از محبوبیت خاصی برخوردار و ریشه دار است و شاهد این هستیم که از این شهر، تیم های زیادی در سوپرلیگ والیبال ایستاده حضور دارند و همچنین در بخش جوانان، نوجوانان و بانوان نیز دارای تیم های فعال و پویایی است. با توجه به این سابقه ی خوب، باشگاه شهرداری ارومیه از دو سال پیش در والیبال نشسته، بخش لیگ آقایان و از امسال نیز در بخش لیگ بانوان سرمایه گذاری کرده و تیم های والیبال نشسته بانوان و آقایان نیز با عنوان این باشگاه در رقابت های لیگ حضور دارند.

صائبی افزود: خوشبختانه نگاه مدیرعامل این باشگاه به رشته والیبال نشسته بسیار مثبت و اهمیت زیادی برای آن قائل است. آقای یوسفی مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه با تک تک بازیکنان به صورت مستقیم قرار داد بست تا از نزدیک در جریان شرایط قرار بگیرد و این اقدام بسیار ارزشمند است و فدراسیون و انجمن والیبال معلولین می بایست با نگاه ویژه و حمایت از این باشگاه در جهت تداوم این همکاری اقدام کنند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر صادق بیگدلی و ناصر حسن پور به عنوان دو بازیکن ملی پوش در خدمت تیم شهرداری ارومیه هستند و از نیم فصل دوم با نقل و انتقالاتی که در پیش است شرایط بهتری به نسبت نیم فصل اول خواهیم داشت و به تبع آن عملکرد تیم نیز بهتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: سیاست تیم شهرداری ارومیه، استفاده از بازیکنان بومی است و خوشبختانه بازیکنان این منطقه از شرایط فیزیکی خوبی برخوردارند و هنگامی که در کنار بازیکنان ملی پوش قرار می گیرند، می توانند بسیار خوب عمل کرده و به سرعت پیشرفت کنند. ضمن اینکه در ترکیب تیم از بازیکنان جوان نیز استفاده شده و در وافع ترکیب فعلی تیم، از بازیکنان بومی، ملی پوش و جوانان تشکیل شده است.

صائبی در پایان گفت: تیم شهرداری ارومیه در مجموع هفته ای 10 جلسه تمرین دارد که با حضور بازیکنان بومی و غیر بومی انجام می شود. علاوه بر آن اردوهای آمادگی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده و حتی در یک هفته تعطیلات لیگ نیز این اردو برگزار شد. البته باید گفت که هر چه شرایط تمرینی تیم ها در لیگ والیبال نشسته بهتر و اردوهای بیشتری برگزار شود، به سطح لیگ ایستاده بیشتر نزدیک می شویم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز