سجاد مرادی در گفتگو با برنا:

نه مربی خارجی می‌خواهم نه اردوی خارجی/ تلاشم برای گرفتن دو سهمیه است

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۰۱:۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۵۲۴۴۷
ملی پوش دوومیدانی ایران گفت: می خواهم نتایج گوانجو را تکرار کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سجاد مرادی دونده ملی پوش ایران در خصوص شرایط آمادگی خودش قبل از رقابت های انتخابی المپیک ریو صحبت کرد.

رکورددار دوهای نیمه استقامت ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا در خصوص تمرینات آماده سازی خودش گفت: در حال حاضر در حال انجام تمرینات بدنسازی هستم و در صحبت های اخیری که با آقای کیهانی نیز انجام دادم قرار براین است که فعلا روی بدنسازی تمرکز کنم که بتوانم به خاطر دوری که از تمرینات داشتم قوای جسمانی قبلیم را به دست آورم.

سجاد مرادی در ادامه افزود: به خاطر مصدومیتی که برایم پیش آمده بود با دکتران کمیته پزشکی ملاقات کرده ام و چندین بار عکس برداری و معاینه انجام دادم که قرار است تیم پزشکی نظر خود را در این خصوص اعلام کنند که احتیاج به عمل دارم یا خیر. که اگر قرار باشد عمل کنم متأسفانه روند تمریناتم با تأخیر مواجه می شود.

وی در خصوص اینکه چطور با اینکه از محرومیتت باقی مانده بود به تمرینات برگشتی و برای رقابت ها آماده می شوی، ادامه داد: با توجه به اینکه یک ماه از محرومیتم باقی مانده بود طی نامه از فدراسیون درخواست کردم که به تیم ملی برگردم و آقای کیهانی نیز با درخواست من موافق کرد و امیدوارم که دیگر همچنین اتفاقاتی رخ ندهد.

ملی پوش ایران همچنین در خصوص شرایطش برای زدن رکورد ورودی المپیک ریو خاطرنشان کرد: خوشبختانه قبل از این هم توانسته ام بارها رکورد 800 متر را بزنم و همچنین انگیزه خوبی برای 1500 متر دارم و با توجه به شناختی که از خودم دارم اگر شرایط برایم مهیا باشد قطعا می توانم سهمیه هر دو را بگیرم و در المپیک ریو برای دو مدال بجنگم.

وی ادامه داد: با صحبت هایی که با آقای سجادی و آقای کیهانی رئیس فدراسیون انجام دادم قرار است تا مدتی که به رقابت های انتخابی المپیک باقی مانده تمام امکانات فدراسیون در اختیارم گذاشته شود که بتوانم به بهترین نحو تمریناتم را ادامه بدهم.

مرادی در ادامه افزود: قبل از شروع رقابت های انتخابی المپیک در دو رویداد شرکت خواهم کرد که محک بزرگی برای من است که بتوانم خودم را نشان بدهم.

قهرمان دوی نیمه استقامت ایران با اشاره به اینکه قصد ندارد در رقابت های لیگ ایران شرکت کند، اظهار داشت: بعد از اینکه یک سال از دنیای قهرمانی و حرفه ای دور بودم حالا بعد از برگشتنم می خواهم ارزش های خودم را ثابت کنم و نشان بدهم که مدال های آسیایی و جهانیم را بی دلیل به دست نیاورده ام. در شرایط فعلی فکر می کنم که بازی های لیگ برایم مفید نیست و اگر بخواهم ذهنم را روی رقابت های لیگ معتوف کنم کیفیت تمریناتم پایین خواهد آمد.

وی همچنین در خصوص اینکه چرا از فدراسیون تقاضای مربی نکرده است، ادامه داد: با صحبتی که با آقای کیهانی انجام دادم از فدراسیون خواستم که فقط امیر سجادی برادرم همراهم باشد به عنوان یار تمرینی و به مربی خارجی و ایرانی احتیاجی ندارم. تمام تمریناتم را با برادرم انجام می دهم و بهترین فرد برای من است.

سجادی خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت هایی که برای اعزام من به اردوهای خارج از کشور شده بود ولی به فدراسیون گفتم که احتیاجی به اردوی خارج از کشور ندارم و در ایران اردوهای خودم را ادامه می دهم.

ملی پوش ایران در خاتمه اظهار داشت: تا جایی که بتوانم برای تیم ملی ایران به میدان خواهم رفت و افتخارآفرینی می کنم و قصد دارم در بازی های آسیایی آینده نتایج درخشان گوانجو را تکرار کنم.

نظر شما