مسئولان پرسپولیس درخواستی نداشته‌اند

تاج: در صورت پایداری آلودگی هوا مسابقات لیگ را برگزار نخواهیم کرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۱:۴۳
کد خبر: ۳۵۲۷۷۹
تاج: در صورت پایداری آلودگی هوا مسابقات لیگ را برگزار نخواهیم کرد
رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: در صورت پایدار بودن آلودگی هوا برنامه مسابقات هفته آینده تغییر خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تاج درباره مجمع امروز گفت: مجمع در فضایی خوب و عالی برگزار شد و ما باید هیأت رئیسه را تکمیل می‌کردیم. یک گزارش مفصل حسابرسی هم ارائه شد که مورد تأیید قرار گرفت. ما از عملکرد سازمان لیگ رضایت نسبی داریم.

وی درباره تکمیل اعضای هیأت رئیسه عنوان کرد: قنبرزاده و شیرازی و همینطور عابدینی با 8 رأی انتخاب شدند. یک نفر کسری داریم که در مجمع بعدی معرفی می‌شود و به رأی گذاشته خواهد شد.

تاج همچنین در ادامه درباره اینکه قنبرزاده پیش از این در مجمع فدراسیون انتخاب شد و نیامد، گفت: او الان انتخاب شده است. عابدینی هم که پیش از این بود فکر می‌کنم الان هم ترکیب بسیار خوبی داریم و همه مورد علاقه سازمان لیگ هستند.

رئیس سازمان لیگ همچنین درباره تغییر بازی استقلال اهواز و نفت تهران تصریح کرد: اگر آلودگی هوا پایدار باشد نمی‌توانیم بازی را برگزار کنیم. ما در زمان‌هایی که مدارس تعطیل باشد مسابقات لیگ را برگزار نمی‌کنیم. برنامه هفته آینده را هم تغییر نمی‌دهیم مگر اینکه آلودگی هوا پایدار باشد.

تاج در ادامه درباره اینکه با توجه به تغییر بازی استقلال اهواز و نفت آیا برنامه مسابقه این تیم هفته آینده تغییر می‌کند، گفت:‌ ما برای مسابقه کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم اما این موضوع را کمیته مسابقات هم برگزار می کند. فعلا برنامه ما این است که اگر آلودگی هوا پایدار باشد مسابقات را برگزار نخواهیم کرد.

تاج درباره حضور یک نماینده از AFC به ایران در دی ماه گفت: برنامه را به طور مفصل روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار خواهیم داد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید پرسپولیس درخواست داده تا بازی‌هایش در شهر قدس برگزار شود، تصریح کرد: این درخواست هنوز به دست من نرسیده است. پیش از این پرسپولیس به سختی راضی می‌شد به شهر قدس برود.

رئیس سازمان لیگ در رابطه با جلسه با مسئولان صدا و سیما خاطرنشان کرد:‌ جلسه اخیری که داشتیم بیشتر در رابطه با پخش بازی‌های تیم ملی و رقابت‌های لیگ قهرمانان بود و جلسه در مورد حق پخش مربوط به حوزه دیگری از صدا و سیما است.

تاج در مورد اینکه آ‌یا سپاهان و ذوب آهن درخواست کردند بخشی از درآمدشان در سازمان لیگ به آنها پرداخت شود تا خرج ساخت ورزشگاه فولادشهر شود، تأکید کرد: بله، این مسئله درست است و ما هم با این موضوع موافقت کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز