فحاشی تراکتورسازان جای تامل دارد

صالح: مظلومی یک مدیر به تمام معناست

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۵۲۸۰۸
صالح: مظلومی یک مدیر به تمام معناست
دستیار اول تیم فوتبال استقلال می گوید که سرمربی این تیم در مدیریت مجموعه استقلال سنگ تمام گذاشته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید صالح در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال با پایان نیم فصل اول لیگ فوتبال ایران و صعود استقلال به فینال جام حذفی، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که  این صحبتها به شرح زیر است:

 

دیدار با تراکتورسازی

در مدت زمان 10 روز دو بار با تراکتور مصاف داشتیم که شرایط دو دیدار تفاوت های خاصی داشت. تراکتورسازی و استقلال در دیدار جام حذفی شرایطی مانند دیدار لیگ را نداشتند و در دیدار روز گذشته این استقلال بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد و شاهد بودید که اولین موقعیت تراکتور در زمین ما مربوط به دقیقه 22 بازی بود که بر اساس یک تصادف و دفع اشتباه توپ در دفاع ما رخ داد. مزد بازی هجومی خود را در نیمه اول گرفتیم و پس از آن در نیمه دوم بر روی یک ضربه ایستگاهی گلی دریافت کردیم که مطمئنا این مشکل را در تمرینات برطرف می کنیم. پس از آن خیلی سریع به گل رسیدیم و در ادامه نیز چند موقعیت خوب را از دست دادیم و شایسته حضور در فینال بودیم

فحاشی تراکتورسازان جای تامل دارد

در ورودی رختکن ورزشگاه یادگار امام تبریز عکسی از حضور پرشمار هواداران این تیم در بازی با نفت وجود دارد که باعث افتخار همه است و من بارها دیدم که هواداران تراکتور سازی حتی پس از باخت، تیم خودشان را تشویق می کنند اما در بازی روز گذشته در زمان گرم کردن به بازیکنان ما و منصور خان پورحیدری بی احترامی صورت گرفت. ما اگر نمی توانیم برای پیشکسوتان کاری انجام دهیم، نباید به آنها توهین نیز بکنیم و احترام گذاشتن کمترین کار ممکن است. ایمان دارم که مردم آذربایجان هم از این موضوع ناراحت هستند. در ورودی شهر تبریز تابلویی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده است تبریز پایتخت شیعیان است ولی در این شهر به مهدی رحمتی که فردی سید  و فرزند حضرت زهرا (س)  است توهین صورت گرفت و یا حنیف عمران زاده بدترین الفاظ را شنید و بسیار از او ممنون هستیم که تحت تاثیر این حرفها قرار نگرفت.

ارزیابی از نیم فصل اول

استقلال لیگ را با پنج هفته زمان که نه فرصت زیاد و نه فرصت کمی است شروع کرد و مشکلات زیادی از جمله در اختیار نداشتن ابزار تمرین و بازیکنان را داشت. شروع خوبی در لیگ داشتیم اما اثرات کار بدنی ما در هفته های سوم به بعد تا اندازه ای نمایان شد ولی شکر خدا توانستیم امتیازات خوبی در این مدت جمع کنیم. در این مدت انتقادات زیادی مطرح شد که بخشی از آن کارشناسی نیز نبود. حتی عده ای حضور من را نقد کردند ولی آقای مظلومی با صبر خودشان تمام این مشکلات را تحمل کردند و فشار اصلی بر روی ایشان بود. ما تمام این انتقادات در مدتی که گذشت شنیدیم و تمام آنها را بررسی کردیم و سعی کردیم با انجام تمرینات و تذکر به بازیکنان مشکلات را برطرف کنیم و از این صحبتها دستاوردی داشته باشیم. به طور مثال ما در سه بازی زمانی که از حریف خود پیش بودیم، نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و بازی را از دست دادیم اما شاهد بودید که در بازی برابر تراکتورسازی و صبای قم با رفع این مشکلات زمانی که داور در سوت خود دمید، توپ در زمین حریف بود و استقلال تحت فشار قرار نداشت.

مظلومی مدیری به تمام معنا

معتقد هستم در پایان نیم فصل اول باید از افراد زیادی تشکر کرد. پرویز مظلومی با وجود همه مشکلات در مدیریت این مجموعه سنگ تمام گذاشت و نشان داد که مدیری به تمام معنا است. منصور پورحیدری به عنوان یک پدر همیشه نکات مهمی را به ما گوشزد کردند که مجددا آروزی طول عمر و سلامتی برای ایشان دارم. همکاران من در کادر فنی، آقایان دین محمدی، نوازی و مجیدی در برنامه ریزی و انجام تمرینات و همچنین آقای ارژنگی نیز که آنالیزو ما هستند، تلاش بسیار زیادی داشتند. عده ای در ابتدای فصل به بدن بازیکنان ما انتقاد می کردند ولی شاهد بودید که ما در دو بازی که حتی 10 نفره بودیم، مشکلی پیدا نکردیم که باید از زحمات آقای قربانعلی پور تشکر کنم. آقای ترابپور برای دروازه بانان ما زحمات زیادی کشیده اند و آمادگی بالای رحمتی و طالب لو نیز نشان دهنده همین موضوع است. وقتی تعداد مصدومان و زمان بازگشت آنها به تیم را مشاهده می کنیم، باید از کادر پزشکی نیز تشکر کنیم که نتیجه تلاشهای آنان اینگونه به استقلال کمک کرده است. همچنین دوستان ما در بخش تدارکات نیز زحمات زیادی برای مجموعه استقلال کشیده اند و در نهایت مدیر عامل و اعضای هیات مدیره استقلال که تمام انتقادات و فشارها را تحمل کردند در به دست آمدن این نتایج سهم چشمگیری دارند.

حرف پایانی

از هوادارانی که در تبریز برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند بسیار تشکر می کنم و امیدوارم در تهران نیز استقلالی ها ما را حمایت کنند. رتبه و جایگاه خوب حق هواداران استقلال است و تلاش می کنیم با رعایت دو اصل همواره هواداران را خوشحال کنیم. معتقد هستم هواداران استقلال با تماشای بازی های زیبا و تصاحب رتبه ای مناسب نام این تیم در جدول رده بندی، خوشحال و سربلند می شوند و تمام تلاش کادر فنی نیز انجام همین موضوع است. آرزو می کنم در روزهای سخت لیگ، هواداران استقلال را تنها نگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز