هفته ششم لیگ برتر واترپلو

جدال نفتی‌ها در امیدیه/ تعویق دو مسابقه

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۹:۳۰
کد خبر: ۳۵۲۹۳۰
جدال نفتی‌ها در امیدیه/ تعویق دو مسابقه
دور برگشت لیگ برتر واترپلو با برگزاری یک دیدار در امیدیه جمعه، چهارم دی آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا با قهرمانی نیروی زمینی ارتش در دو رفت و اعزام تیم ملی به مسابقات انتخابی المپیک چین، دور برگشت بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو از جمعه، 4 دی آغاز می‌شود. با توجه به خستگی بازیکنان ملی‌پوش و کامل نبودن قرارداد تیم سپاهان، بازی تیم‌های دانشگاه آزاد – شهید نوفلاح و همچنین سپاهان – نزاجا این هفته برگزار نمی‌شود و تنها نفت امیدیه از نفت و گاز گچساران پذیرایی می‎کند.

نفت امیدیه و گچساران آخرین دیدار دور رفت را هم برگزار کردند. دیداری معوقه که از هفته نخست دور رفت باقی مانده بود. حالا و با گذشت نزدیک به سه هفته از تاریخ آن مسابقه دو تیم نفت و گازی این فصل اینبار در امیدیه مقابل هم به آب می‌زنند. بازی رفت این دو تیم 8 بر 6 به سود مردان امیدیه تمام شد تا این تیم به رده سوم جدول رده بندی برسد.

مسابقه روز جمعه از ساعت 15 آغاز می‌شود. دیداری که باتوجه به شرایط جدول رده‌بندی می‌تواند نفت امیدیه را هم امتیاز با تیم‌های صدرنشین کند. نفت امیدیه در صورت پیروزی در این بازی 8 امتیازی می‌شود و با یک دیدار بیشتر به نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد نزدیک می‌شود.

گچسارانی‌ها هم اگر جمعه خوش بدرخشند به یک قدمی سپاهان 5 امتیازی می‌رسند و شانس‌شان برای حضور در جمع چهار تیم برتر بیشتر می‌شود. نادر غفوری و شهروز شریفیان داوران این دیدار هستند. کار نظارت هم بر عهده محمدهادی بیک خواهد بود.

 

برنامه هفته نخست دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

نفت امیدیه – نفت و گاز گچساران

دانشگاه آزاد – شهید نوفلاح  (به تعویق افتاد)

سپاهان – نیروی زمینی ارتش (به تعویق افتاد)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز