باید هدف اردوهای تیم ملی هندبال کسب سهمیه المپیک باشد

سجادی: هندبال روند رو به رشدی را داشته است/ کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۳:۱۴
کد خبر: ۳۵۲۹۴۱
سجادی: هندبال روند رو به رشدی را داشته است/ کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری اردوهای منظم می تواند به بالا بردن سطح آمادگی هندبالیست های ایران برای کسب سهمیه المپیک کمک کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم های نوجوانان و بزرگسالان هندبال بازدید کرد.

سجادی در دیدار با اعضای تیم ملی هندبال در تالار هندبال این فدراسیون افزود: هدف از برگزاری اردو در رده سنی نوجوانان گزینش نفرات نهایی برای تیم ملی است و در رده بزرگسالان نیز باید کسب سهمیه المپیک در مسابقات قهرمانی آسیا هدف تیم باشد.

سجادی درباره ارزیابی اش از وضعیت کلی هندبال گفت: هندبال در چند سال اخیر روند رو به رشدی را در بخش قهرمانی داشته است و نتایج درخشانی را در پیکارهای بین المللی کسب کرده و در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر نیز تیم بزرگسالان بازی های سطح بالایی را ارائه داده اند و تنها در مقابل تیم قطر که تیمی بین المللی و چند ملیتی است با بازی خوب، شکست خوردند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت: در بخش استعدایابی نیز تعداد بالایی نونهال در سراسر کشور وجود دارند که از بین آنها نفرات منتخب در اردوی تیم نونهالان حضور پیدا کرده اند، با توجه به نتایج کسب شده در رده های پایه وضعیت کلی هندبال مثبت است.

سجادی درباره وضعیت اردوهایی که از آنها بازدید کرد ،اظهار داشت: با توجه به نایب قهرمانی تیم بزرگسالان در مسابقات قهرمانی قطر، بازدید از اردوی تیم ملی را در دستور کار قرار دادم و خوشبختانه فرصت حضور در اردوی تیم هندبال نوجوانان هم ایجاد شد و از نزدیک با آینده سازان هندبال ایران آشنا شدم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم حاصل زحمات ملی پوشان، کادر فنی و مجموعه فدراسیون هندبال صعود به المپیک ریو باشد که با توجه به همت و توانایی بالای این مجموعه رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز